PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to jest legalne?

  • 51. Data: 2003-10-30 10:30:15
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Makaron von Knedelek napisał:

    > No ok nawet w mieście ,gdzie bezrobocie sięga jedynie 10% są osoby ,które
    > chodzą narzekają ,że praca jest tylko dla wybranych... i bez znajomości
    > niczego

    Wiesz, 10% to w UP - dodaj wszelkiej maści przybyszy z innych miast albo
    osoby wysyłające aplikacje ze swoich miast do W-wy.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 52. Data: 2003-10-30 12:07:48
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    Akurat mówię o Gdyni... UP podało ,że jest 10%... ale faktycznie wiele osób
    nie jest zarejestrowanych, a le też są osoby zarejestrowane i pracujące na
    czarno... w sumie to szacuje 10-13% ,a to można nazwać jedynie źle... ale
    nie tragicznie :)

  • 53. Data: 2003-10-30 21:57:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > czarno... w sumie to szacuje 10-13% ,a to można nazwać jedynie źle... ale

    No cóż - adresów nie sprawdzałem, ale zwyczajowo uznałem, że znów ktoś
    się czepia warszawki. ;)

  • 54. Data: 2003-10-30 23:01:52
    Od: Piotrr <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-30 08:08, Użytkownik MarcinP napisał:

    > tacy jak Ty zawsze sie znajda. Tak juz jest, ze nie wszystkim dogodzisz.
    > Ale poki co to wiekszosc przyjmuje, ze dniem odpoczynku (wolnym od pracy)
    > jest niedziela i wypada podporzadkowac sie wiekszosci.
    >
    > rownie dobrze moglbym powiedziec, ze urzad dziala w zlych godzinach,
    > bo najlepiej byloby rejestrowac auto w godzinach poznowieczornych

    i miałbyś rację. jestem pewien, że takie godziny urzędowania zwłaszcza
    ważniejszych instytucji byłyby na rękę bardzo wielu osobom.
    ale tak nie będzie, bo przecież to by było niehumanitarne. wyzysk panie,
    wszędzie wyzysk ;)

    pozdrawiam
    Piotrr

    --
    Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu.

  • 55. Data: 2003-10-30 23:17:21
    Od: Piotrr <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-30 08:18, Użytkownik MarcinP napisał:

    > Wlasnie dzieki takim ludziom jak Ty w tym kraju prawa pracownika
    > ma sie w dupie. Wlasnie dlatego, pod wzgledem traktowania
    > pracownikow stajemy sie pomalu Chinami Europy.
    > Wlasnie dlatego, mozliwe sa takie afery w supermarketach jak zabranie
    > za kare kasjerkom siedzen, zeby pracowaly caly dzien na stojaco, albo
    > zmuszenie w okresie swiatecznym kasjerek do noszenia pampersow, zeby
    > kasy pracowaly caly czas. Wlasnie dlatego supermarkety wyplacanie
    > nadgodzin maja w dupie, bo dzieki takim ludziom (i pogladom) jak Twoje
    > mozna "im naskoczyc". W koncu jak im sie nie podoba, to moga zmienic
> [...]

    nie bulwersuj się tak, weź to na zimno. przyjmijmy że Twoje krzesło jest
    niemiłosiernie twarde i uwiera Cię w tyłek, co sprawia że straciłeś całą
    radość życia ;)
    Co uczynisz:
    a) odłożysz trochę kasy i kupisz nowy wygodny fotel, który gnieść
    będziesz przez następne lata nie posiadając się z rozkoszy,
    b) będziesz wyrzekał głośno na niesprawiedliwość jaka Cię spotkała. może
    nawet zablokujesz Warszawę,
    c) zaciśniesz zęby i zostaniesz męczennikiem świętej sprawy oczekując w
    zamian nagrody w niebiesiech.

    A teraz krzesło zamień na pracę.

    > Moze kiedys (choc Ci tego nie zycze) zdarzy sie tak, ze kiedys ktos
    > Twoje prawa bedzie mial w dupie a wtedy - zapewniam Cie - "zmieknie
    > Ci rura".

    zapewniam Cię, nie raz już mi się zdarzyło, że ktoś moje prawa miał w
    dupie. objawów mięknięcia rury jak dotychczas u siebie nie zaobserwowałem :)

    > Dla mnie koniec w tym temacie

    jak sobie życzysz

    pozdrawiam
    Piotrr

    --
    Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu.

  • 56. Data: 2003-10-31 11:32:17
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > jak nie chca to niech sie nie podejmuja pracy ktora wymaga poswiecenia
    > na to dni swiatecznych.

    Hmm...
    Gdyby jakis pracodawca kazal swoim pracownikom zaczynac dniówke od
    odspiewania "Kiedy ranne...." prawdopodobnie zostalby (i slusznie) przez
    wszystkioch zjechany, jako nietolerancyjny fundamentalista.
    Dokladnie takim samym zachowanem jest zmuszanie ludzi do obchodznia Hallowen
    (np. jakby nad biurkiem ktos maial krzyz, pólksiezych czy gwiazde Dawida
    kazano by mu to usunac podczas gdy standardowa Hallowenowa dekoracja sa
    pentagramy - poniekad tez symbole zwiazane z religia). Zauwaz, ze nie chodzi
    tu o prace - to obowiazkowa "impreza integracyjna". W takich sytuacjach
    warto jednak zachowac minimum wrazliwosci. NIe chodzi tylko o przekonania
    religijne ile o zwyczaje - wielu zdeklarowanych ateistów tez przyzwyczailo
    sie spotykac 1 listopada z rodzinami na cmentarzach.....
    A tak na marginesie to cel integracyjny imprezy juz zostal osiagniety -
    wszyscy, kitóryh na nia zaproszono (niezleznie od przekonan) zgodnie
    twierdza, ze komus wyzej niezle odbilo.
    Pozdrawiam
    Pawel

  • 57. Data: 2003-10-31 13:12:03
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "MarcinP" w wiadomości news:bnqe0t$3v2$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

    > Wlasnie dzieki takim ludziom jak Ty w tym kraju prawa
    > pracownika ma sie w dupie.

    A co z prawami osob, ktore chca pracowac w niedziele?

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 58. Data: 2003-11-03 08:42:01
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > A co z prawami osob, ktore chca pracowac w niedziele?

    A co z prawami osob, ktore sa pedofilami ?
    Wiem, przesadzilem, ale po to zeby Ci pokazac, ze wszystkich nie zadowolisz.

    MarcinP

  • 59. Data: 2003-11-03 15:08:46
    Od: " D.H" <h...@N...gazeta.pl>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A co z prawami osob, ktore sa pedofilami ?
    > Wiem, przesadzilem, ale po to zeby Ci pokazac, ze wszystkich nie zadowolisz.

    Wiesz - jest prosta recepta na to, żeby wszystkich zadowolić - po prostu nie
    pakuj się z butami w czyjeś życie, przyzwyczajenia nawyki. Jeżeli mam ochotę
    robić zakupy w niedzielę - to będę je robił, jeżeli masz zamiar mi tego
    zakazać - uznam Cię za buca narzucającego mi swoje przyzwyczajenia.

    --
    D.H

  • 60. Data: 2003-11-03 15:31:01
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "MarcinP" w wiadomości news:bo54dm$9p8$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

    > Wiem, przesadzilem, ale po to zeby Ci pokazac, ze wszystkich
    > nie zadowolisz.

    Ano wlasnie Marcin :-) A co w tej sytuacji jest najlepszym rozwiazaniem
    (nie pisze o pedofilach)? Mozliwosc wyboru, prawda? Tak wiec laczmy sie w
    pary! Lubiacy pracowac w niedziele pracodawcy z lubiacymi pracowac w
    niedziele pracownikami, oraz nielubiacy pracowac w niedziele pracodawcy z
    nielubiacymi pracowac w niedziele pracownikami ;-) Dzieki temu nie tylko
    jedna grupa moze byc uszczesliwiona (jak byloby gdyby wprowadzic zakaz albo
    przymus pracy w niedziele). A to, ze niektorzy dokonuja zlego wyboru...

    pozdrawiam