PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas reakcji na aplikację › czas reakcji na aplikację
    From: j4gf3l <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: czas reakcji na aplikację
    Date: Fri, 4 Jul 2008 07:26:52 -0700 (PDT)

    Witam

    aktualnie szukam możliwości zmiany pracy - generalnie branża IT, ponad
    4 lata doświadczenia. Odpowiedziałem już na kilka ogłoszeń (wysłałem
    CV, listy motywacyjne, formularze aplikacyjne www) i... nic.
    Dostałem raptem kilka automatycznie generowanych potwierdzeń, że
    "aplikacja przyjęta", dwóch head-hunterów odpisało, że dziękują, ale
    tak to cisza. Ja oczywiście rozumiem, że po prostu mogę nie spełniać
    wymagań, być odrzuconym - ale tu jest cisza, jakbym słał w czarne
    dziury.

    Chciałbym się zapytać, czy ktoś może ma podobne doświadczenia - tzn
    stara się bądź starał niedawno o pracę, ile orientacyjnie czeka się,
    zanim ktokolwiek odpisze (niektóre aplikacje są od ponad 4 tyg. bez
    odpowiedzi), czy tak standardowo wygląda teraz proces rekrutacyjny
    (jest tylu chętnych, że olewają) czy jak?

    Dzięki za wszelkie odpowiedzi, pozdrawiam