PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas reakcji na aplikacjęRe: czas reakcji na aplikację
  • Data: 2008-07-06 10:53:11
    Temat: Re: czas reakcji na aplikację
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie za bardzo natomiast rozumiem wątku "korespondencji seryjnej" jak
    > się tutaj pojawił - może jestem staroświecki, ale przed aplikowaniem
    > długo się zastanawiam, list motywacyjny staram się pisać pod konkretną
    > ofertę. Tak przynajmniej to działało jak szukałem pracy jeszcze na
    > studiach. Jeżeli teraz ludzie faktycznie wysyłają po kilkadziesiąt
    > aplikacji jednym "kliknięciem", to nic dziwnego ze przy takim zalewie
    > spamu rozpatrywanie aplikacji tyle trwa. Poza tym, mnie interesuje
    > konkretna praca - mam pulę kilku stanowisk, które jak widzę ogłoszenie
> [...]

    Jakbyś chwilowo nie miał pracy i nie miał *żadnych* oszczędności, to byś
    zapewne zweryfikował swój punkt widzenia.

    A technicznie - to bardzo proste. Po prostu kupujesz w poniedziałek
    Wyborczą i klepiesz.

    ps. Owszem, nawet jak byłem w takich okresach, to jak widziałem naprawdę
    fajne ogłoszenie, to tworzyłem do niego odrębny szablon CV/LM z
    dedykowaną treścią (który później był wysyłany automatem, bo tego już
    nie ma sensu robić ręcznie).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com