PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest z tym moim cv?????????

  • 41. Data: 2004-03-03 16:09:18
    Temat: Re: co jest z tym moim cv?????????
    Od: "wilter" <w...@g...pl>

    Witam
    Hmm uwazasz ze powinienem zamieszczac informacje o szkole sredniej? Nawet
    jezeli sie nie pokrywa z profilem pozniej wybranej uczelni? No akurat w moim
    przypadku bylo to technikum elektroniczno-elektryczne wiec (jako ze wybralem
    grafike) wedlug mnie informacja ta nie jest konieczna pracodawcy ktory
    oferuje mi etat grafika ewentualnie administratora.
    Jak inni z grupowiczow to widza? Zamieszczac szkole srednia czy tez nie?
    Dzieki za poswiecony czas i komentarze (zwlaszcza takie ktore moga pomoc :)
    A.M.

  • 42. Data: 2004-03-03 16:10:09
    Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    Rafał pisze:
    ____________________________________

    > 2. Co to za dział "Informacje osobiste"? Może powinno być jednak "Dane
    > teleadresowe", albo coś w tym stylu?

    Dane osobowe i już. A nawet bez tego tytułu ujdzie, jako, że jest na samym
    wstępie.

    > 5. Czy na pewno kwalifikacje, powinny być przed wykształceniem?
    > 5b. Zbyt słabe rozdzielenie kwalifikacji od wykształcenia...
    1. Praca zawodowa - od ostatniej
    2. Wyszkstałcenie
    3. kwalifikacje, szkolenia
    4. Umiejętnosci
    5. Umiejętności poza sferą zawodową
    5. Języki
    6. hobyy itd.

    --

    Jerzy
    3.03.04 17:07:30

  • 43. Data: 2004-03-03 16:20:57
    Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    wilter pisze:
    ____________________________________

    > Jak inni z grupowiczow to widza? Zamieszczac szkole srednia czy tez nie?
    > Dzieki za poswiecony czas i komentarze (zwlaszcza takie ktore moga pomoc :)
    > A.M.
    Ależ jak najbardziej zamieszczać informacje o szkole średniej. Nie zawsze
    profil średniej szkoły pokrywa się z ostateczną specjalnością, więc nie
    jest to minus.

    --

    Jerzy
    3.03.04 17:17:34

  • 44. Data: 2004-03-03 16:27:22
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

    Użytkownik "wilter" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak inni z grupowiczow to widza? Zamieszczac szkole srednia czy tez nie?
    > Dzieki za poswiecony czas i komentarze (zwlaszcza takie ktore moga pomoc

    Ja na przykład jak widzę, że ktoś od średniej szkoły obracał się w kręgach,
    hmm.... technicznych to jest to moim zdaniem in plus.
    Ale to tylko moja subiektywna ocena.

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 45. Data: 2004-03-03 16:30:04
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:c22urg$3nf$1@inews.gazeta.pl...

    > Andy! myślę, że wszyscy byliby zadowoleni, gdybyś umieścił gdzieś swoje cv
    > (oczywiscie bez danych osobowych, adresowych i nazw firm) - mysle zebysmy
    na
    > tym wszyscy skorzystali!

    Umieściłem na:

    www.coders.website.pl/cv_published.doc

    Do CV dołączam jeszcze często wykaz zrealizowanych projektów (ok. 50
    pozycji - na każdą z 10 linijek opisu). Począwszy od wieku lat 12-tu do
    dzisiaj ;-).
    Oczywiście nie tylko duże projekty, ale również np. "Zestaw komponentów
    służących do..." itd.

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 46. Data: 2004-03-03 18:42:22
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>

    Użytkownik wilter napisał:

    > Dzieki za informacje... wlasnie przerabiam troszeczke :)
    > Ok.... to teraz mi tylko zostaly dwa pytania:
    > - jak jest z iloscia stron? robic tylko na jednej czy tez isc na calego

    Idź na całość! Idź na całość!!!... :)
    Moim zdaniem, jeżeli informatyk pisze CV na 1 stronę - to to nie jest
    informatyk... Niestety nasze cv, różni się nieco od innych i wymaga
    trochę innego podejścia, bardziej opisowego niekiedy. Mnei też mówiono,
    że moje cv jest zdecydowanie za długie - jak miało płtorej strony. A
    obecnie liczy ponad dwie...

    > - jak jest z OpenOfficem w firmach, tzn chodzi o to czy jest on popularny
    > (bardziej niz word) w firmach i czy zamieszczenie cv w doc'u i pdf'ie
    > wystarczy?

    Wszystko zależy od ogłoszenia. Ostatnio na pl.praca.oferowana pracodawca
    zastrzegał, aby było przysłane w formacie .doc.
    Dlatego ja, po każdej modyfikacji, generuję sobie wersje .pdf (oprócz
    "stantartowego" .doc).

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 47. Data: 2004-03-03 19:15:32
    Od: "wilter" <w...@g...pl>

    Dziekuje wszystkim za czas i wyrazenie opinii. Z niektorymi sie zgodzilem a
    z innymi nie :) Nie ulega jednak watpliwosci ze teraz moje cv wyglada lepiej
    (nie tylko wyglada :) I podtrzymuje wczesniejsza mysl o zaproszeniu na "male
    co nieco" jesli nowe cv przyniesie szczescie :)
    A.M.

  • 48. Data: 2004-03-03 19:35:19
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a ja wlasnie dzisiaj ciezko pracowalam i jutro zamierzam powiesic kolejne
    dwie wersje cv.... moze urzadzimy male glosowanko, ktore lepsze? jak bedzie
    w czym wybierac, bo moze mi sie wydaje, ze jest juz lepiej :o)

    mam nadzieje, ze jeszcze nie macie mnie dosyc.....

    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)
    a...@o...pl
    GG4429837

  • 49. Data: 2004-03-03 19:37:11
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    sie przepracowalam....i zapomniala ciachnac cytaty i w ogole....

    Ewa (Krakow)
    a...@o...pl
    GG4429837

  • 50. Data: 2004-03-04 02:36:30
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    wilter wrote:
    > Dzieki
    > Co do umiejetnosci to nie za bardzo mi sie widzi skracac. Wolalbym
    > uniknac ogolnikowych informacji (przynajmniej wedlug mnie) ale
    > sprobuje zrobic wersje jaka Ty proponujesz i zobacze co z tego
    > wyjdzie.Jednak na jednej stronie zmiescic sie bedzie strasznie
    > ciezko. No ale sprobuje w kazdym razie. Kto wie moze faktycznie
    > bedzie lepiej.

    No ja przepraszam.... Sam mam ponad 15 lat doswiadczenia w projektowaniu
    ukladow scalonych. I w zasadzie ta jedna linijka wystarcza w moim CV. Co do
    projektow to wybieram tylko te bardziej modne, np. Bluetooth albo
    Wirlesslan. Reszta jest pomijana, bo by wyszlo 5 stron, a po co to komu jak
    moze sobie spokojnie poczytac gazete.

    > A z tymi zainteresowaniami to jest dziwna sprawa... ja faktycznie
    > czytam duzo rzeczy ktore tylko to maja wspolnego ze traktuja o
    > komputerze :) Dodatkowo. Czy "czytanie" jako czynnosc moze byc
    > zainteresowaniami? Czy tez lepiej napisac konkretnie gatunek z
    > ktorego najwiecej czytam?

    Zainteresowania sa fajne dla ciebie a nie dla przyszlego pracodawcy. Wyciac.

    Misiek