PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest z tym moim cv????????? › Re: co jest z tym moim cv?????????
    From: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest z tym moim cv?????????
    Date: Wed, 03 Mar 2004 19:42:22 +0100
    Sender: k...@o...pl@dp90.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik wilter napisał:

    > Dzieki za informacje... wlasnie przerabiam troszeczke :)
    > Ok.... to teraz mi tylko zostaly dwa pytania:
    > - jak jest z iloscia stron? robic tylko na jednej czy tez isc na calego

    Idź na całość! Idź na całość!!!... :)
    Moim zdaniem, jeżeli informatyk pisze CV na 1 stronę - to to nie jest
    informatyk... Niestety nasze cv, różni się nieco od innych i wymaga
    trochę innego podejścia, bardziej opisowego niekiedy. Mnei też mówiono,
    że moje cv jest zdecydowanie za długie - jak miało płtorej strony. A
    obecnie liczy ponad dwie...

    > - jak jest z OpenOfficem w firmach, tzn chodzi o to czy jest on popularny
    > (bardziej niz word) w firmach i czy zamieszczenie cv w doc'u i pdf'ie
    > wystarczy?

    Wszystko zależy od ogłoszenia. Ostatnio na pl.praca.oferowana pracodawca
    zastrzegał, aby było przysłane w formacie .doc.
    Dlatego ja, po każdej modyfikacji, generuję sobie wersje .pdf (oprócz
    "stantartowego" .doc).

    Pozdrawiam
    Rafał