PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest z tym moim cv????????? › Re: co jest z tym moim cv?????????
    From: "Misiek" <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest z tym moim cv?????????
    Date: Thu, 4 Mar 2004 03:36:30 +0100

    wilter wrote:
    > Dzieki
    > Co do umiejetnosci to nie za bardzo mi sie widzi skracac. Wolalbym
    > uniknac ogolnikowych informacji (przynajmniej wedlug mnie) ale
    > sprobuje zrobic wersje jaka Ty proponujesz i zobacze co z tego
    > wyjdzie.Jednak na jednej stronie zmiescic sie bedzie strasznie
    > ciezko. No ale sprobuje w kazdym razie. Kto wie moze faktycznie
    > bedzie lepiej.

    No ja przepraszam.... Sam mam ponad 15 lat doswiadczenia w projektowaniu
    ukladow scalonych. I w zasadzie ta jedna linijka wystarcza w moim CV. Co do
    projektow to wybieram tylko te bardziej modne, np. Bluetooth albo
    Wirlesslan. Reszta jest pomijana, bo by wyszlo 5 stron, a po co to komu jak
    moze sobie spokojnie poczytac gazete.

    > A z tymi zainteresowaniami to jest dziwna sprawa... ja faktycznie
    > czytam duzo rzeczy ktore tylko to maja wspolnego ze traktuja o
    > komputerze :) Dodatkowo. Czy "czytanie" jako czynnosc moze byc
    > zainteresowaniami? Czy tez lepiej napisac konkretnie gatunek z
    > ktorego najwiecej czytam?

    Zainteresowania sa fajne dla ciebie a nie dla przyszlego pracodawcy. Wyciac.

    Misiek