PracaGrupypl.praca.szukanabiurowej poszukujębiurowej poszukuję
  • Data: 2002-06-18 07:36:33
    Temat: biurowej poszukuję
    Od: "GGosia" <a...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję pracy biurowej najchętniej takiej którą mogę wykonywać w domu,
    aczkolwiek nie tylko, w tej chwili biorę udział w tworzeniu bazy danych w
    ACCESS-ie, poza tym znam w stopniu b.dobrym MS OFFICE, miałam doczynienia z
    ksiegowoscią, jestem zmotoryzowana, co poza tym ......

    - przez 3 lat aprowadziłam samodzielnie biuro ogłoszeń prasowych czyli:
    umiejętność kontaktow i klientami, cała obsługa papierkowa takowego biura,
    - w tej chwili zajmuję się przepisywaniem tekstów ma komputerze,
    wprowadzaniem danych do bazy danych

    Małgorzata G.
    a...@s...pl