PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankieta

  • 11. Data: 2004-12-09 12:57:34
    Temat: Re: ankieta
    Od: "zibi" <p...@w...pl>

    > Zloz zastrzezenie, ze chetnie sie "zweryfikujesz" dostarczajac dane
    > bezposrednio do ABW, jesli nie masz ochoty ich ujawniac w firmie.
    > Swoja droga dalej jest ciekawe, jakie tajne superdane ma pracodawca, ze
    > weryfikuje pracownikow przez ABW.
    >
    > Tak przy okazji, kiedys podobne ankiety wypelnialo sie przy byle wniosku o
    > wydanie paszportu, tak wiec nie sa dla mnie specjalnie szokujace :)
    Jest to potrzebne do jakiegoś certyfikatu.
    No pachnie to trochę komuną, szczegolnie ze pewnie te certyfikaty bedą coraz
    powszechniejsze. Do czego im info o miejscu pracy ojca i rodzeństwa konkubiny,
    tym bardziej ze za tydzień ktos moze miec juz inna. Pokazuje to trochę jak
    działają nasze specsłuzby, najlepiej jakby ktoś sam się przyznał ze jest
    szpiegiem:)
    Musze sie zastanowic czy sprawa jest warta zachodu.
    zibi