PracaGrupypl.praca.dyskusjeangielski a "techniczni" › angielski a "techniczni"
    From: "zasit" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: angielski a "techniczni"
    Date: Wed, 13 Jul 2005 23:23:04 +0200

    tak obserwuje sobie po znajomych ludziach i nachodzi mnie taka mysl
    spotykam sie albo z ludzmi ktorzy bardzo dobrze znaja jezyk angielski -
    zazwyczaj studiowali na kiepskich uczelniach gdzie czesto i gesto nie
    wiedziano co to sesja poprawkowa
    i drugi rodzaj ludzi - tak zwani techniczni, po polibudach dobrze znajacy
    sie na fachu ale niestety ze slabtm jezykiem
    napewno jest tutaj duzooooooooo uproszczen ale jakos tak udalo mi sie
    zaszufladkowac (oczywisciejest to tylko moja wlasna mysl i wiadomo ze jest
    wiele osob nie kwalifikujacych sie do tych szufladek)
    :]
    i tak oto te dwa typy ludzi walcza sobie o prace
    no i niestety musze stwierdzic ze ci z angielskim chyba maja przewage z
    racji znajomosci jezyka
    a techniczni niestety nie maja czego szukac na rynku pracy

    P.S przegladajac oferty pracy smiem stwierdzic iz nie znajduje ofert pracy w
    woj. pomorskim dla inz elektrykow
    :]