PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwrot kosztów szkolenia- problem › Zwrot kosztów szkolenia- problem
  • Data: 2007-04-22 09:08:25
    Temat: Zwrot kosztów szkolenia- problem
    Od: Krakowiak <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W sytuacji gdy pracodawca kieruje na szkolenie podnoszące kwalifikacje
    zawodowe, może wymagać zwrotu kosztów szkolenia gdy pracownik rozwiąże
    umowę przed zadeklarowanym w umowie okresem- na podstawie rozporządzenia
    z 1993 o podnoszeniue kwalifikacji...-OK

    Czy ma takie prawo gdy kieruje pracownika na szkolenie NIEZBEDNE do
    wykonywania pracy na stanowisku na które przyjął pracownika.
    Bo jesli dobrze myślę to skoro zgodził się mnie przyjąć na to a nie inne
    stanowisko, o którym wie, że wymaga szkolenia to nie może żadać za to
    zwrotu kosztów...??? Pomóżcie...