PracaGrupypl.praca.dyskusjeZna ktoś Jonathan Smith Corp.?? › Zna ktoś Jonathan Smith Corp.??
    From: "Tytus" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zna ktoś Jonathan Smith Corp.??
    Date: Fri, 5 Jul 2002 10:04:27 +0200

    Witam!
    W zeszłoponiedziałkowej wyborczej (łódzkiej, nie wiem jak w innych) ukazało
    się ogłoszenie. Firma Jonathan Smith Corporation oraz Konsorcium C.I.I.C
    poszukuje inżynierów, techonologów, pracowników biurowych itp. Trochę dziwne
    to ogłoszenie. jakich inżynierów? Obojętne im?
    Na rozmowie wszystko wyglądało pięknie! Zapewniają szkolenia, naukę języków,
    nawet naukę kultury i zwyczajów krajów (bo praca jest za granicą) w których
    będzie kontrakt. Coś za ładnie to wszystko wygląda....
    Miał ktoś do czynienia z tą firmą. Jak to z nimi jest? Bo mi to wygląda na
    badanie rynku.
    Dzięki za wszelkie info.

    Tytus
    "When I die - bury me upside-down