eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana meldunki i obowiązki pracodawcyZmiana meldunki i obowiązki pracodawcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!news.icp.pl!not-for-
    mail
    From: "lim" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zmiana meldunki i obowiązki pracodawcy
    Date: Wed, 16 Nov 2005 13:52:11 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 14
    Message-ID: <dlfa1g$b94$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c29-242.icpnet.pl
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1132145520 11556 62.21.29.242 (16 Nov 2005 12:52:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Nov 2005 12:52:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:168676
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie.
    Dziś zmieniłem miejsce zameldowania, nie tylko ulica ale również miasto i w
    związku z tym mam pytanie.
    Jak powinno się powiadomić pracodawce o takim fakcie, siedziba mojej firmy
    mieści się daleko , (fax z załączonym potwierdzeniem zameldowania z UM,
    list, list polecony)?
    Czy pracodawca powiadomi ZUS i US o takiej zmianie czy to ja mam zrobić ,
    jeśli ja to który ZUS i US , były czy obecny?

    Z góry dziękuje za szybką odpowiedz i pozdrawiam

    LiM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1