eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana meldunki i obowiązki pracodawcyZmiana meldunki i obowiązki pracodawcy
  • Data: 2005-11-16 12:52:11
    Temat: Zmiana meldunki i obowiązki pracodawcy
    Od: "lim" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie.
    Dziś zmieniłem miejsce zameldowania, nie tylko ulica ale również miasto i w
    związku z tym mam pytanie.
    Jak powinno się powiadomić pracodawce o takim fakcie, siedziba mojej firmy
    mieści się daleko , (fax z załączonym potwierdzeniem zameldowania z UM,
    list, list polecony)?
    Czy pracodawca powiadomi ZUS i US o takiej zmianie czy to ja mam zrobić ,
    jeśli ja to który ZUS i US , były czy obecny?

    Z góry dziękuje za szybką odpowiedz i pozdrawiam

    LiM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1