PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zbiory jabłek

  • 41. Data: 2010-10-27 21:20:59
    Temat: Re: Zbiory jabłek
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 27-10-2010 o 22:06:12 Jotte <t...@s...wypad.wp.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:op.vk8rydnqf47i1b@tysia.chello.pl...

    > Ale - co kto woli.

    Dokładnie, jak kto woli i jak się komu opłaca.

    --
    Scowron

  • 42. Data: 2010-10-27 21:39:36
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Dokładnie, jak kto woli i jak się komu opłaca.
    To pewnie nie będziesz miał nic przeciwko temu, że ktoś woli być na lewej
    rencie, lewym zwolnieniu, planowanym bezrobociu i - dorabiając na czarno -
    pobierać świadczenia z twoich podatków, bo tak mu się opłaca?

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2010-10-27 22:10:17
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 27-10-2010 o 23:39:36 Jotte <t...@s...wypad.wp.pl> napisał(a):

    > To pewnie nie będziesz miał nic przeciwko temu, że ktoś woli być na
    > lewej rencie, lewym zwolnieniu, planowanym bezrobociu i - dorabiając na
    > czarno - pobierać świadczenia z twoich podatków, bo tak mu się opłaca?

    Co ma lewa renta, lewe zwolnienie, robota na czarno do samozatrudnienia?
    Samozatrudnienie nie jest oszustwem wobec prawa.

    p.s. Z tego co widzę po tym co piszesz, to sam jesteś zwolennikiem L4 na
    wypowiedzeniu.

    --
    Scowron

  • 44. Data: 2010-10-27 22:55:59
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Co ma lewa renta, lewe zwolnienie, robota na czarno do samozatrudnienia?
    Nie wiem, nic o tym nie pisałem.

    > Samozatrudnienie nie jest oszustwem wobec prawa.
    Jest to niezmiernie odkrywcze stwierdzenie.

    > p.s. Z tego co widzę po tym co piszesz, to sam jesteś zwolennikiem L4 na
    > wypowiedzeniu.
    Skąd ci to przyszło do głowy? Przecież coś takiego jak L4 od dawna nie
    istnieje.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2010-10-28 07:00:20
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:

    > A dziś nie lubisz prawa, które może tę twoją dupę oddzielić od
    > niewidzialnej nogi rynku choćby częściowym pancerzem.
    > Dziwne.

    Raczej stworzyć pozory, że odzdziela.
    Udało mi się wdepnąć w leasing pracowniczy, na szczęście tylko na chwilę. To
    jest dopiero niewolnictwo na miarę XXI w. I wszystko zgodnie z prawem.
    J.

  • 46. Data: 2010-10-28 08:26:07
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2010-10-27 17:57, Scowron pisze:

    > Znam parę osób na własnej działalności, którzy wykonują "pracę" dla
    > jednego podmiotu i mają "urlop"(płatny) w wysokości takiej jak
    > przewiduje KP, a nawet płatne "chorobowe"(w rozsądnych granichach).
    > Jakie zastosowanie tutaj ma KP, oprócz tego, że wzajemnie się umowili,
    > że na tej podtawie będzie określanych ich "urlop"?

    Mam własna DG i urlop platny(tak sie dogadałem z zleceniodawca).
    Po co mi KP?

  • 47. Data: 2010-10-28 09:44:55
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 28, 10:26 am, Piotr <q...@...com> wrote:

    > Mam własna DG i urlop platny(tak sie dogadałem z zleceniodawca).
    > Po co mi KP?

    Po to, żebyś nie mógł się doadać z nim ani na jeden dzień więcej ani
    mniej ;)

    --
    mihau

  • 48. Data: 2010-10-28 10:02:16
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2010-10-28 11:44, mihau pisze:

    > Po to, żebyś nie mógł się doadać z nim ani na jeden dzień więcej ani
    > mniej ;)
    Ale ja umowilem sie na tyle dni ile dokladnie mi jest potrzebne. Skąd KP
    wie co dla mnie najlepsze ? :)

  • 49. Data: 2010-10-28 10:14:51
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 28, 12:02 pm, Piotr <q...@...com> wrote:

    > Ale ja umowilem sie na tyle dni ile dokladnie mi jest potrzebne. Skąd KP
    > wie co dla mnie najlepsze ? :)

    Z wieloletniego doświadczenia klasy robotniczej, która nie może się
    mylić :)

    --
    mihau

  • 50. Data: 2010-10-28 10:16:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-28 12:02, Piotr pisze:

    > Ale ja umowilem sie na tyle dni ile dokladnie mi jest potrzebne. Skąd KP
    > wie co dla mnie najlepsze ? :)

    Znaczy się N dni urlopu jest dla Ciebie lepsze niż N+1?

    --
    Liwiusz