PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w CRM

  • 1. Data: 2004-08-16 16:59:23
    Temat: Zarobki w CRM
    Od: "aRT" <a...@N...pl>

    Praktykuje wlasnie w firmie znajdujacej sie w raczej wiekszym
    miescie(byłe wojewódzkie) i dzisiaj dowiedziałem się, ile zarabia gość,
    który dopiero zaczyna tam pracować. Robi aplikacje CRM zwiazana z
    obsługą klientów on-line w jednym z narzędzi 4GL. Otóz jest to całe 800
    zł na rękę. Pracownicy zajmujący sie tym samym trochę dłużej mają 200zł
    wiecej. Firma jest na liscie TOP200 branzy IT Computerworld w drugiej
    setce.
    Troche jestem podlamany...

  • 2. Data: 2004-08-16 19:27:04
    Temat: Re: Zarobki w CRM
    Od: "Dąbrowski" <w...@n...pl>

    Użytkownik "aRT" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zł na rękę. Pracownicy zajmujący sie tym samym trochę dłużej mają 200zł
    > wiecej. Firma jest na liscie TOP200 branzy IT Computerworld w drugiej

    w stolicy Wawie mozna wyciagnac okolo 3000 na reke przy dobrym wietrze, ale
    wiatr musi byc naprawde dobry

  • 3. Data: 2004-08-16 20:54:48
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>

    aRT wrote:
    > Robi aplikacje CRM zwiazana z
    > obsługą klientów on-line w jednym z narzędzi 4GL. Otóz jest to całe 800
    > zł na rękę.

    Mowiac szczerze ciezko mi uwierzyc... Dlaczego zatem nie zatrudni sie w
    duzo wiekszym miescie (Warszawa, Poznan, Wroclaw) za lepsze pieniadze?
    Z doswiadczeniem w tej branzy nie powinno to sprawic duzych klopotow.
    Tak przy okazji pensja dwukrotnie wyzsza to moim zdaniem minimum na
    takim stanowisku.

    Pawel

  • 4. Data: 2004-08-17 11:50:49
    Od: Bantom <b...@l...host>

    Paweł O. napisał(a):

> [...]
    > Z doswiadczeniem w tej branzy nie powinno to sprawic duzych klopotow.
    > Tak przy okazji pensja dwukrotnie wyzsza to moim zdaniem minimum na

    W dużo większym mieście są dużo większe koszty życia, i w sumie na to samo
    wychodzi.

    --
    Bantom

  • 5. Data: 2004-08-17 21:24:37
    Od: "adam" <a...@n...com>

> [...]
    > zł na rękę. Pracownicy zajmujący sie tym samym trochę dłużej mają 200zł
    > wiecej. Firma jest na liscie TOP200 branzy IT Computerworld w drugiej

    Czy to praca w Koszalinie? Tam jest naprawdę wysokie bezrobocie, więc i
    pracodawcy to bezdusznie wykorzystują.

  • 6. Data: 2004-08-18 08:23:50
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    Użytkownik "aRT" napisał w wiadomości
> [...]
    > zł na rękę. Pracownicy zajmujący sie tym samym trochę dłużej mają 200zł
    > wiecej. Firma jest na liscie TOP200 branzy IT Computerworld w drugiej

    Nie napisałeś co to za narzędzie (środowisko,,język) bo jeżeli jest to w ramach
    obsługi specjalnie przygotowanej do tego celu aplikacji to niestety nie możesz
    sie dziwic z takiego stanu rzeczy. Firma inwestuje w dedykowane narzędzia
    własnie w celu "uniezaleznienia" sie od programistow (ze wzgledu na koszty
    oczywiscie), i zatrudnia ludzi (nie bedacych programistami zawodowymi lub
    bedacych absolwentami), ktorzy po miesiecznym (3-miesiecznym) przeszkoleniu
    potrafia obslugiwac dane narzedzie.

  • 7. Data: 2004-08-18 15:22:40
    Od: "aRT" <a...@N...pl>

> [...]
    w ramach
    > obsługi specjalnie przygotowanej do tego celu aplikacji to niestety

    Nie napisalem, bo to byloby wskazanie na firme(google.pl), czego chce
    uniknac
    Rzeczywiscie jest po czesci tak, jak piszesz. Mysle jednak, ze ktos, kto
    niewiele ma wspolnego z informatyka nie bylby w stanie obslugiwac tego
    narzedzia.

  • 8. Data: 2004-08-18 15:24:50
    Od: "aRT" <a...@N...pl>

    > Czy to praca w Koszalinie? Tam jest naprawdę wysokie bezrobocie, więc
    > pracodawcy to bezdusznie wykorzystują.

    Nie, ale wielkosc i sytuacja z bezrobociem podobna.

  • 9. Data: 2004-08-18 16:12:57
    Od: "Yapol" <y...@g...pl>

    Bantom <b...@l...host> wrote:
    > W dużo większym mieście są dużo większe koszty życia, i w sumie na to
    > samo wychodzi.

    Gadanie...
    Przeprowadzalem sie kilka razy (z malego miasteczka do wojewodzkiego, a
    finalnie do Warszawy) - przyznam, ze nie zauwazylem tych "wielkich kosztow"
    zycia w duzym miescie. Artykuly zywnosciowe sa w tej samej cenie, a
    przemyslowe sa tansze. Drozsze sa mieszkania i uslugi - to sie zgadza. Ale
    jest to wzrost okolo 20% w stosunku do innych miast, a zarobki np. w moim
    przypadku to wzrost 50%. Wiec sie oplaca.
    Pozdrawiam
    Yapol

  • 10. Data: 2004-08-18 17:41:06
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    > Rzeczywiscie jest po czesci tak, jak piszesz. Mysle jednak, ze ktos, kto
    > niewiele ma wspolnego z informatyka nie bylby w stanie obslugiwac tego
    > narzedzia.

    Wiesz "informatyk" to teraz tak szerokie pojecie, ze juz praktycznie nie
    znajdziesz "nieinformatykow" , co roku dostajesz iles tysiecy absolwentow
    informatyki zasilajacych kolejne szeregi bezrobotnych. W tym calym
    "informatycznym amoku" - studenci a pozniej absolwenci zapominaja o jednej
    waznej rzeczy -> Aby nauczyc sie czegos konkretnego. To najlepiej zauwazyc, gdy
    rozpoczynasz jakis projekt i potrzebujesz ludzi z konkretnymi umiejetnosciami (a
    nie stac cie na zawodowcow) i otrzymujesz 300 CV. A na te 300 CV samych
    informatykow z "pieknymi papierkami" deklarujacych, ze "podobna" rzecz mieli na
    cwiczeniach i nawet im to dobrze szlo, kiedy prosisz o zaprezentowanie
    umiejetnosci (test na miejscu) to nagle okazuje sie, ze nie jest juz tak wcale
    kolorowo... Co ci pozostaje -> zaangazowac profesjonalistow a to juz naprawde
    kosztuje.
    To niestety powoduje ze informatycy, ktorzy posiadaja tylko dyplom (bez
    konkretnych umiejetnosci) sa nisko oplacani i to sie nie zmien i -> bedzie tylko
    gorzej. Tak miedzy nami to mnie generalnie teraz nie interesuje czy facet
    skonczyl UW czy jest kucharzem, jezeli jest dobry w tym co robi to mi zupelnie
    wystarczy. Nie moge przeciez, nie zrealizowac projektu a klientowi powiedziec :
    "przepraszam, ze nie wykonalismy projektu, ale za to ile my mamy dyplomow i to z
    jakich szkol..."
    Wracajac do tematu, chcialem powiedziec , ze najwazniejsze zebys dbal o wlasny
    rozwoj a pracodawcy beda sie zmieniali jak kolejne przystanki ... i tak az do
    niezaleznosci.
    Tego ci zycze i pozdrawiam.