PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacja, a czas pracy.

  • 1. Data: 2004-08-16 17:39:20
    Temat: Delegacja, a czas pracy.
    Od: "Bartek W." <2...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam następujące pytanie:
    1 dzien: wyjezdzam w delegacje czas podrozy 2 godzin, czas pracy 7 godzin i
    natychmiast droga do nastepnego miejsca pracy 2 godziny. tam mam zapewniony
    hotel i w tej miejscowości rozpoczynam prace nastepnego dnia.
    2 dzien: ze wzgledu ze jestem juz w danym miejscu pracuje 12 godzin i powrot
    do domu 4 godziny.

    Moje pytanie jest takie czy czas podróży jest liczony do czasu pracy ?
    Czy "leci w powietrze". Zaznaczam ze nie jestem kierowcą.
    I nie chodzi mi tu o odpowiedz typu to zależy od pracodawcy tylko jak
    reguluja to przepisy.

    pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedzi.
    Barek

  • 2. Data: 2004-08-16 18:45:42
    Temat: Re: Delegacja, a czas pracy.
    Od: Tomek Niedbała <t...@g...pl>