PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarabiam 4000 brutto to dużo czy mało? › Zarabiam 4000 brutto to dużo czy mało?
    From: "gadacz102" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zarabiam 4000 brutto to dużo czy mało?
    Date: Fri, 26 Dec 2008 11:23:51 +0100

    Pracuję na niekierowniczym stanowisku na ktorym wymagane jest wyższe
    wykształcenie. Interesują mnie opinie podobnie zatrudnionych lub takich
    którzy płacą takim jak ja. Powiem szczerze ze martwi mnie że trudno jest
    cokolwiek zaoszczedzić a wziecie kredytu mieszkaniowego przy takich
    dochodach tez wydaje mi sie ryzykowne. Czy nalezy pracować na 2 etaty lub po
    pracy mieć jakiś swoj prywatny sposób na zarabianie pieniedzy? A może znow
    wynegocjowałem mniej niż srednia na rynku?