PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarabiam 4000 brutto to dużo czy mało? › Re: Zarabiam 4000 brutto to dużo czy mało?
  • Data: 2008-12-26 18:41:09
    Temat: Re: Zarabiam 4000 brutto to dużo czy mało?
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gadacz102 pisze:
    > Zanim zacznę negocjować czy szukać nowej pracy chciałbym wiedziec jaka jest
    > obecna przecietna płaca dla specjalisty i starszego specjalisty.

    Oj gadacz gadacz, strasznie nieprecyzyjny jestes. Na Twoja pensje sklada
    sie wiele czynnikow takich jak lokalizacja, doswiadczenie, branza itp.
    Na jakiej podstawie mamy okreslic przecietna place specjalisty, skoro
    nawet nie wiemy o jakich specjalistach piszesz?

    Znam dane
    > GUS ze srednia płaca w przemysle to 3200 brutto a w mojej pracy srednia to
    > około 6500 brutto. Nie wiem jak to interpretować.

    Moje prywatne zdanie: takie statystyki mozna sobie wsadzic gdzies.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos