PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabiać przez Internet - czy to możliwe?

  • 1. Data: 2003-01-06 17:48:28
    Temat: Zarabiać przez Internet - czy to możliwe?
    Od: "globalinfo" <g...@w...pl>

    Zapisałem się do kilku firm płacących za pracę przez Internet tj. (czytanie
    emalii, sms, bannery, online itp).
    Czy zeczywiscie można zarabiać przez Internet.
    Może macie jakieś firmy godne polecenia.

    --

    Pozdrawiam GLOBALINFO

    www.globalinfo.of.pl

  • 2. Data: 2003-01-06 18:06:01
    Temat: Re: Zarabiać przez Internet - czy to możliwe?
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Jeśli zarobisz przez Internet pierwsze 500 zł i będziesz je miał w ręce
    ( rzeczywiste a nie wirtualne pieniądze ) to drzyj się bardzo głośno na
    grupie
    obwieszczając Światu Całemu i nam grupowiczom o TYM NIEPRAWDOPODOBIEŃSTWIE
    bo dzisiaj nikt nie chce płacić za klikanie i oglądanie . Od teorii do
    praktyki jest cała wieczność w kosmosie .AMEN.

    Użytkownik globalinfo <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avcfqf$skj$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-01-06 19:38:51
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Trudno mi uwierzyc ze mozna cos zarobic czytajac e-maile bannery itd.

    Ja spróbowalem sprzedawac na ALLEGRO i mam maly eksta zarobek.

    PZDR

  • 4. Data: 2003-01-06 21:38:20
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "globalinfo" <g...@w...pl> writes:

    > Zapisałem się do kilku firm płacących za pracę przez Internet tj. (czytanie
    > emalii, sms, bannery, online itp).
    > Czy zeczywiscie można zarabiać przez Internet.

    mozna, ale nie w ten sposob.
    tak to zarobisz jakies nedzne grosze, moze ci sie zwroci, za uzywanie
    internetu i pradu do komputera, a moze nie.

    "przez internet" to zarabiaja ludzie, ktorzy pracuja w domu a efekty
    swojej pracy wysylalaja inetem do firmy, lub za posrednictwem tego
    medium wykonuja swoja prace.
    tylko ze wtedy musisz miec konkretny zawod - np. programista, tlumacz,
    dziennikarz itp.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-01-07 19:11:33
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "globalinfo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > emalii, sms, bannery, online itp).
    > Czy zeczywiscie można zarabiać przez Internet.
    > Może macie jakieś firmy godne polecenia.

    A pomysl przez chwile logicznie.

    Moze cos takiego:

    -Dlaczego chcesz zarobic przez Internet?
    -Bo nie masz pieniedzy i NORMALNEJ pracy.

    -Po co sie prowadzi akcje reklamowe, wysyla smsy, maile itp.?
    -Zeby cos SPRZEDAC. Zebys byl kims docelowym to musisz miec pieniadze,
    zeby je WYDAC w firmie ktora przesyla reklamy. Tylko wtedy nie masz
    czasu na ogladanie reklam w Necie:)

    -Jak masz wydac pieniadze na reklamowane towary jak ich nie masz?

    No i kolko sie zamyka.

    Reklama w Internecie nie rozni sie pod tym wzgledem od innych mediow.

    Czy ktos placi komus za ogladanie bilboardow na ulicy albo reklam w
    gazetach?

    Firmy licza na tanie pozyskanie dzialajacych maili. Na latwowiernosc
    uzytkownikow i ze bada rozsylac to swoim znajomym.
    Ktos MUSI kupowac reklamowane towary by interes mial sens.

    Wiekszosc takich firm reklamuje uslugi, towary dostepne poza Polska.
    Wiec jaki maja interes w placeniu Ci za cos co i tak nie mozesz kupic?

    Jak cos zarobisz to i tak okaze sie, ze koszt realizacji czeku w Polsce
    jest wyzszy niz jego wartosc:(
    A w wiekszosci nawet tego malego czeku nie zobaczysz.

    Nie mowiac o kosztach poniesionych na ogladanie reklam.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2003-01-08 08:24:55
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > uzytkownikow i ze bada rozsylac to swoim znajomym.
    > Ktos MUSI kupowac reklamowane towary by interes mial sens.

    (...ciach...) nie do konca jest tak jak piszesz. W wiekszosci przypadkow
    reklamodawca placi za liczbe klikniec na swoj baner
    firmie/posrednikowi/agencji ktora na swej stronie ten baner umiescila. Wiec
    placenia za klikanie w banery jest teoretycznie mozliwe - ale TO TYLKO
    TEORETYCZNIE.

    Wojtek

  • 7. Data: 2003-01-08 13:29:20
    Od: "Anulinka" <a...@N...gazeta.pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    (czytanie

    Możliwości zarabiania w Necie jest wiele. Ja również zapisałam się do
    kilkunastu takich firm. Trzeba jednak uważać by nie trafić na firmę, która
    oszukuje. Takich firm jest sporo. Podałm kilka z nich na swojej stronce
    www.kasujkasuj.prv.pl Niektórzy uważają, że najlepiej zarabia się w necie
    inwestując w coś.

  • 8. Data: 2003-01-08 16:31:05
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > (...ciach...) nie do konca jest tak jak piszesz. W wiekszosci przypadkow
    > reklamodawca placi za liczbe klikniec na swoj baner
    > firmie/posrednikowi/agencji ktora na swej stronie ten baner umiescila.

    To wyobraz sobie, ze masz firme, ktora placi za klkniecia na swoj baner.
    Czy bedziesz placil komus za zapoznasie sie z Twoja oferta jezeli
    z gory wiadomo, ze ta osoba nic od Ciebie nie kupi?

    Sytuacja wyglada troceh inaczej, jezeli reklamujesz sie np. w portalu.
    Tam klikaja zwykle osoby zainteresowane. Duza czesc
    klikajacych ma srodki by dany towar kupic.
    I jezeli po jakims czasie okaze sie, ze ludzie tylko klikaja a nie kupuja to
    firma
    wycofa swoja akcje reklamowa.

    Od razu napisze, ze zgadzam sie, iz nie tak latwo przeliczyc pokazywanie
    banerow
    na sprzedaz. Wielu konsumentow moze kupic towar pozniej, kupic go w
    tradycyjnym sklepie
    itp. Firmie moze chodzic tylko o stworzenie dobrego wizerunku, wypromowanie
    marki itd.

    W zasadzie placenie za ogladanie reklam moze miec jak dla mnie dwa
    uzasadnienia:

    - chcec zainteresowania swoja oferta ludzi, ktorzy nie chca podlaczyc sie do
    Internetu (ale nie dlatego, ze ich na to nie stac!). Po prostu wiadomo, ze
    czesc
    spoleczenstwa nie chce uzywac Internetu. Takim ludziom zaoferowanie np.
    pokrycie kosztu podlaczenia(ktory w wielu krajach jest niski) moze ich
    zachecic
    do skorzystania z nowego medium, ktorego sie "boja". Zachecic do tego, by
    kupowaly
    reklamowane towary za pieniadze zarobione gdzie indziej.
    Co stanowi chyba nowoczesny odpowiednik gazetek z marketow.

    -Drugi powod. Wlasciwie nikt nie wie, co program wyswietlajacy reklamy
    jeszcze oprocz tego robi.
    Moze np. dostawac jakies dane z serwera, przetowrzac je i odsylac.
    Cos w rodzaju projektu Seti@Home. Tylko bez wiedzy uzytkownika.

    > Wiec
    > placenia za klikanie w banery jest teoretycznie mozliwe - ale TO TYLKO
    > TEORETYCZNIE.

    Tu sie zgadzamy.

    Teoretycznie to i kredyt w systemie argentysnkim moze byc oplacalny. I
    pewnie znajda sie
    ludzie, ktorzy go dostali i sobie go chwala.

    Mozna tez wygrac Mercedesa kupujac super lampke
    za 100 pln (ktora w sklepie kosztuje az 20 pln:) ).

    Ale w prawdziwej firmie musi w ktoryms momencie wystapic przychod by byl
    zysk.
    Zadna firma nie rozdaje pienidzy (no chyba, ze fundacja charytatywna - tylko
    ona nie chce
    by za to klikac).

    Takze firmy reklamowe rozsylajace maile moga przeznaczyc pewna kwote na
    poczatek dzialalnosci
    na wyplaty dla "ogladaczy". Dzialanie typu: wyplacimy troche to kazdy powie
    jak latwo zarobic
    swoim znajomym, na grupach itp i zapisze sie wielu ludzi.
    Pozniej zmniejszymy wyplaty a firma osiagnie zysk.

    Gdyby mozna bylo w tak prosty sposob zarobic kase, to kazdy by byl
    milionerem,
    mial wiele kont mailowych na ktore by przychodzily reklamy.

    Podsumowujac.

    Nie neguje, ze mozna za ogladanie rekalm dostac jakies drobne kwoty.
    Tylko z pieniedzmi za ktore mozna by przezyc nie ma to nic wspolnego.
    Zobaczcie ile ludzi ktorzy reklamuja sie, ze zarobilo na takicha akcjach
    ma platne konta mailowe, strony umieszczone na platnych serwerach?

    Nie ma nic za darmo a naiwnych wierzacych w latwa wielka kase nie brakuje

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 9. Data: 2003-01-09 12:42:12
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    (...ciach duzo kB...)

    troszeczke mnie nie zrozumiales. Chodzi o to, ze firma A posredniczy w
    umieszczaniu banerow reklamowych firmy B na stronach internetowych firmy C.
    Firma B placi firmie A za posrednictwo zas A firmie C za umieszczenie. B
    placi A np 2 grosze za klikniecie - A chcac wiecej zarobic bez powiadamiania
    B robi akcje i placi ludziom po 1 gr za klikniecie - im wiecej klikajacych
    tym wiecej zarobku - mniejsza marza ale wiekszy obrot zyski rosna. Czyli nie
    palci ci zleceniodawca reklamy tylko posrednik.

    A tak naprawde nie ma mozliwosci sprawdzenia kto klika - czy ma kase czy
    nie, czy klika przypadkowo, czy wlasnie tgo szukal.

    Reasumujac - ktos moze i placi za klikanie na banery ale praca tego nazywac
    nie mozna i majatku sie na tym nie zrobi

    Wojtek

  • 10. Data: 2003-01-09 19:12:56
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nie
    > palci ci zleceniodawca reklamy tylko posrednik.

    Czyli posrednik oszukuje zleceniodawce.
    Jezeli oszukuje firme to tym bardziej moze takze oszukac "klikacza".

    > A tak naprawde nie ma mozliwosci sprawdzenia kto klika - czy ma kase czy
    > nie, czy klika przypadkowo, czy wlasnie tgo szukal.

    Zgadza sie. Ale jest do sprawdzenia rzetelnosc firmy reklamowej.
    Zleceniodawcy to nie sa idioci i sie w koncu zorientuja.

    > Reasumujac - ktos moze i placi za klikanie na banery ale praca tego
    nazywac
    > nie mozna i majatku sie na tym nie zrobi

    I o to mi chodzi:)

    Pozdrawiam, milego dnia.

    Marcin