PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zamierzam otworzyć działalność, gdzie mogę z kimś to omówić ?

  • 1. Data: 2003-01-06 22:23:37
    Temat: Zamierzam otworzyć działalność, gdzie mogę z kimś to omówić ?
    Od: "x" <n...@p...com>

    Jestem tegorocznym absolwentem uczelni wyżeszej. Widząc co się dzieje na
    rynku pracy postanowiłem sam założyć biznes. Mam pomysł na działalnośc i
    jestem całkowicie pewien, że się powiedzie. Mam nawet zgromadzony kapitał.

    Czy jest może jakaś jednostka doradcza bądź tego typu instytucja w której
    mógłbym omówić projekt mojej działalności i jej dalszego funkcjonowania ?
    Brak mi poprostu praktyki w tego typu zakresie.
    Chodzi mi o jakąś osobę o posiadającą szeroką wiedzę praktyczną związaną z
    funkcjonowaniem MSP (małe i średnie przedsiębiorstwa). Chodzi mi też aby
    ktoś nie skradł mi pomysłu i sam założył tego typu firmy.

    Proszę też nie podawać linków do stron www.

    pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2003-01-06 23:00:32
    Od: "Bart" <b...@t...pl>

    > Proszę też nie podawać linków do stron www.

    A ja ci zrobie na zlosc i podam :))))

    http://www.parp.gov.pl

  • 3. Data: 2003-01-07 10:24:05
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik x <n...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avcvo9$ekv$...@n...tpi.pl...

    > Czy jest może jakaś jednostka doradcza bądź tego typu instytucja

    Punkty konsultacyjno doradcze (PKD) finansowane przez PARP.
    Ich usługi obejmują zakres, który wymieniłeś oraz są bezpłatne w ramach
    limitu (10 godzin konsultacji) do wykorzystania przez rok.
    PKD znajdują się z reguły przy instytucjach typu Agencje Rozwoju
    Regionalnego lub Izby Gospodarcze (jednak nie wszystkie takie instytucje
    mają PKD).
    Instytucje takie często też bywają punktami kontaktowymi przy dotacjach dla
    MSP finansowanych przez ministra gospodarki.

    Rafał

  • 4. Data: 2003-01-07 14:42:00
    Od: "WicioSprycio" <w...@p...onet.pl>

    Cześć
    z tego co wiem działają inkubatory przedsiębiorczości, które pomagaja dając
    powierzchnie biurowe, obsługę rachunków itp.
    W.S.

  • 5. Data: 2003-01-10 13:11:02
    Od: "pawgra" <p...@g...pl>

> [...]
    dając
    > powierzchnie biurowe, obsługę rachunków itp.

    Gdzie ?? Podaj jakies namiary ...

    Probowalem do czegos takiego dotrzec, ale z miernym skutkiem ...

    Pozdrawiam

    Paweł