PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyrok zapadł a oni dalej swoje !??! › Wyrok zapadł a oni dalej swoje !??!
    From: "palik" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wyrok zapadł a oni dalej swoje !??!
    Date: Sat, 11 Oct 2003 00:41:49 +0200

    Witam, mam pytanie konkretnie dotyczące prawa pracy ale ogólnie postępowań
    sądowych. Pracowałem w firmie w której m.in. źle sformułowano moje
    świadectwo pracy. Mówie m.in. ponieważ ogólnie sprawa dotyczyła dużo
    poważniejszych naruszeń prawa. Wytoczyłem proces, wygrałem go, zapadł wyrok.
    Mój były pracodawca próbuje mi jak najbardziej "umilić życie" i na moje
    prośby o zmiane świadectwa pracy słysze odpowiedź "jeszcze nie dostaliśmy
    wyroku". Chodzi tu o to, żenajprawdopodobniej mój były pracodawca myśli że
    sąd przesle wyrok pocztą lub coś takiego, ale z tego co się orientuje to
    trzeba się po niego samemu zglosić. Niestety nie mam wprawy w takich
    sprawach, ponieważ była to moja pierwsza jaka kolwiek sprawa sądowa, i nie
    mam pojęcia w jaki sposób mogę zmusić pracodawce do zastosowania się
    postanowienia sądu . Proszę o informacje co można w tym kierunku zrobić.
    Sprawa dotyczyła jeszcze świadczeń pieniężnych typu wyprawka, świadczenia
    socjalne, ale to wszystko zostało uregulowane, lecz z świadectwem pracy jest
    bez zmian. Z góry dziękuje