PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyrok zapadł a oni dalej swoje !??!Re: Wyrok zapadł a oni dalej swoje !??!
  • Data: 2003-10-15 10:28:49
    Temat: Re: Wyrok zapadł a oni dalej swoje !??!
    Od: "Monika" <m...@k...ciach.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "palik" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bm7clr$ca3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wyroku". Chodzi tu o to, żenajprawdopodobniej mój były pracodawca myśli że
    > sąd przesle wyrok pocztą lub coś takiego, ale z tego co się orientuje to
    > trzeba się po niego samemu zglosić.

    Też sie spotkałam z tym , że pracodawca musiał się sam zgłosić.

    > Sprawa dotyczyła jeszcze świadczeń pieniężnych typu wyprawka, świadczenia
    > socjalne, ale to wszystko zostało uregulowane, lecz z świadectwem pracy
    jest
    > bez zmian.

    Dziwne w takim razie na jakiej podstawie wypłacone zostały zasądzone kwoty.

    Z tego co widziałam w takim wyroku sądowym wypunktowane sa wszystkie
    czynnosci, które pracodawca powinien wykonać i w jakim terminie.

    (Od wydania wyroku do jego uprawomocnienia ponad 2 miesiące)

    m.st.