PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedziałem pracodawcy - proszę o pomoc

  • 1. Data: 2008-05-25 21:02:42
    Temat: Wypowiedziałem pracodawcy - proszę o pomoc
    Od: zulik <z...@o...pl>

    Cześć
    złożyłem 16.05 wypowiedzenie pracodawcy
    2 tygodnie - do 30.05

    dostałem dzisiaj (niedziela, 22:00) telefon
    od kierownika działu,
    że od poniedziałku do CZWARTKU mam nie przychodzić do pracy
    ze względu na jakiś !!!!!!!!! niewykorzystany urlop !!!!!!!!!!!!!

    Przeczytałem przed chwilą ze pracodawca ma prawo mnie wysłac na
    przymusowy urlop gdy jestem na okresie wypowiedzenia
    i teraz powiedzcie jak mam to załatwić ??

    iść jutro do pracy - i wypisać wniosek o urlop od pon-czwartku ???
    przecież on może zarzucić mi porzucenie miejsca pracy.....

  • 2. Data: 2008-05-25 21:15:14
    Temat: Re: Wypowiedziałem pracodawcy - proszę o pomoc
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    > iść jutro do pracy - i wypisać wniosek o urlop od pon-czwartku ???
    > przecież on może zarzucić mi porzucenie miejsca pracy.....

    Ja bym poszedl i wyjasnil sprawe na miejscu oraz wygenerowal odpowiedni
    dokument na ten urlop. Kosztuje niewiele a jak to jakas zagrywka to sie nie
    uda. A co do telefonu, w niedziele o 22 dzwonic do pracownika - mozliwe
    tylko wtedy gdy sytuacja jest podbramkowa - a tutaj tak nie jest. Co to za
    firma ????

  • 3. Data: 2008-05-25 22:10:28
    Od: zulik <z...@o...pl>

    > tylko wtedy gdy sytuacja jest podbramkowa - a tutaj tak nie jest. Co to za
    > firma ????

    już nie wnikajmy proszę - powiem tylko, że jedna z agencji reklamowych w
    poznaniu....

    jutro idę do szefa i mówie mu ze chce pismo w którym zwalnia mnie z
    obowiazku swiadczenia pracy

  • 4. Data: 2008-05-26 01:12:29
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "zulik" <z...@o...pl> wrote in message news:g1co21$2f04$1@opal.icpnet.pl...
    > jutro idę do szefa i mówie mu ze chce pismo w którym zwalnia mnie z
    > obowiazku swiadczenia pracy

    Przecież Cię nie zwalnia z obowiązku pracy, tylko każe wykorzystać zaległy
    urlop. To weź na piśmie.

  • 5. Data: 2008-05-26 23:32:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g1ck3f$2a07$1@opal.icpnet.pl zulik <z...@o...pl> pisze:

> [...]
    > iść jutro do pracy - i wypisać wniosek o urlop od pon-czwartku ???
    > przecież on może zarzucić mi porzucenie miejsca pracy.....
    To prawda (chociaż nie tak od razu), i może to być prowokacja. Staw się w
    pracy normalnie (wiem, że piszę raczej za późno), podpisz listę obecności.
    Nie ma sesnu wypisywać wniosku o urlop bo o niego nie wnioskujesz. Piłaka
    pos tronie pracodawcy.
    Nic na gębę! Wszystko na piśmie i z potwierdzeniem na kopii!
    I po cholerę umozliwiasz pracodawcy nękanie cię telefonicznie w czasie
    wolnym od pracy??

    --
    Jotte