PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedziałem pracodawcy - proszę o pomoc › Wypowiedziałem pracodawcy - proszę o pomoc
    From: zulik <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedziałem pracodawcy - proszę o pomoc
    Date: Sun, 25 May 2008 23:02:42 +0200

    Cześć
    złożyłem 16.05 wypowiedzenie pracodawcy
    2 tygodnie - do 30.05

    dostałem dzisiaj (niedziela, 22:00) telefon
    od kierownika działu,
    że od poniedziałku do CZWARTKU mam nie przychodzić do pracy
    ze względu na jakiś !!!!!!!!! niewykorzystany urlop !!!!!!!!!!!!!

    Przeczytałem przed chwilą ze pracodawca ma prawo mnie wysłac na
    przymusowy urlop gdy jestem na okresie wypowiedzenia
    i teraz powiedzcie jak mam to załatwić ??

    iść jutro do pracy - i wypisać wniosek o urlop od pon-czwartku ???
    przecież on może zarzucić mi porzucenie miejsca pracy.....