PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowyWypowiedzenie umowy
  • Data: 2005-09-02 16:29:34
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: "D.P." <dpilat@WYTNIJ_TO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuje w firmie już ponad rok jestem na umowie na czas nieokreślony.
    Pracodawca poinformował mnie iż zostanę najprawdopodobniej zwolniona za
    porozumieniem stron przez pracodawce. Czy pracodawca może sam mnie zwolnić
    za porozumieniem stron ? a co z moim miesięcznym wypowiedzeniem ? Czy są
    jakieś podstawy do nie stosowania okresu wypowiedzenia przez pracodawce.
    Dodam iż nie naruszam żadych przepisów i nie ma podstaw do zwolnienia mnie.

    M.