PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowyRe: Wypowiedzenie umowy
  • Data: 2005-09-02 17:16:16
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    D.P. napisał(a):
    > Pracuje w firmie już ponad rok jestem na umowie na czas nieokreślony.

    Ok...

    > Pracodawca poinformował mnie iż zostanę najprawdopodobniej zwolniona za
    > porozumieniem stron przez pracodawce.

    No to bzdurnie cię poinformował, Kira już wyjaśniła.

    > a co z moim miesięcznym wypowiedzeniem ?

    Oczywiście obowiązuje, tzn. masz do niego prawo.

    Czy są
    > jakieś podstawy do nie stosowania okresu wypowiedzenia przez pracodawce.

    Tak, ciężkie naruszenie obowiązków pracowniczych przez Ciebie.

    > Dodam iż nie naruszam żadych przepisów i nie ma podstaw do zwolnienia mnie.

    No to nie, ale zacznij uważać.

    Zbyszek

    A w odpowiedzi na twoje kolejne pytanie:

    Jeżeli jesteś zatrudniona na umówę na czas nieokreślony to w dowolnym
    dniu miesiąca, 1 miesięczny okres wypowiedzenia rozpocznie się
    pierwszego następnego miesiąca. Po jego upłynięciu będziesz wolna.
    Czyli jeśli wypowiesz umowę we wrześniu, to w październiku przychodzisz
    jeszcze normalnie do pracy i 01.10 jesteś wolna jak ptak.