PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie, a zaległy urlop...Wypowiedzenie, a zaległy urlop...
    From: Rafe <r...@s...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie, a zaległy urlop...
    Date: Fri, 25 Jan 2008 17:54:49 +0100

    Hejka, sytuacja jest taka. Pracowałem na 1/4 etatu 40h w miesiącu do
    dnia dzisiejszego ponieważ złożyłem wypowiedzenie (14.01.2008) z pracy
    ze względu że znalazłem pracę na cały etat. W pracy wg. umowy miałem 14
    dni wypowiedzenia i się dzisiaj skończyło. Z poprzedniego roku pozostało
    mi 38h urlopu co przełożyło się na prawie miesiąc wolnego, ale ze
    względu że przez okres wypowiedzenia nie mogłem wziąć urlopu nadal mi
    wisi 38h urlopu. Co mogę teraz zrobić i co musi zrobić pracodawca? Czyj
    to jest problem, mój czy ich?