PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie, a zaległy urlop...

  • 1. Data: 2008-01-25 16:54:49
    Temat: Wypowiedzenie, a zaległy urlop...
    Od: Rafe <r...@s...de>

    Hejka, sytuacja jest taka. Pracowałem na 1/4 etatu 40h w miesiącu do
    dnia dzisiejszego ponieważ złożyłem wypowiedzenie (14.01.2008) z pracy
    ze względu że znalazłem pracę na cały etat. W pracy wg. umowy miałem 14
    dni wypowiedzenia i się dzisiaj skończyło. Z poprzedniego roku pozostało
    mi 38h urlopu co przełożyło się na prawie miesiąc wolnego, ale ze
    względu że przez okres wypowiedzenia nie mogłem wziąć urlopu nadal mi
    wisi 38h urlopu. Co mogę teraz zrobić i co musi zrobić pracodawca? Czyj
    to jest problem, mój czy ich?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-25 16:59:12
    Temat: Re: Wypowiedzenie, a zaległy urlop...
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnd48l$2qi$1@achot.icm.edu.pl, *Rafe* wrote:
> [...]
    > nadal mi wisi 38h urlopu. Co mogę teraz zrobić i co musi zrobić
    > pracodawca? Czyj to jest problem, mój czy ich?

    Skoro nie wykorzystales urlopu i na niego cie nie wyslano a zakonczyles juz
    prace to nalezy ci sie za niego ekwiwalent.
    Platny z ostatnia pensja.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-01-25 17:05:17
    Od: Rafe <r...@s...de>

    darnok napisał(a):
    > Skoro nie wykorzystales urlopu i na niego cie nie wyslano a zakonczyles
    > juz prace to nalezy ci sie za niego ekwiwalent.
    > Platny z ostatnia pensja.

    Tak zakończyłem pracę, a na urlop nikt mnie nie chciał wysłać ponieważ
    było dużo pracy. Czyli muszę udać się do kadrowej i przedstawić co i
    jak? Jest jakiś przepis w kodeksie pracy? Bo tak bez żadnej podstawy
    prawnej nie chce iść i się kłócić ;)

  • 4. Data: 2008-01-25 17:08:06
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnd4s9$49g$1@achot.icm.edu.pl, *Rafe* wrote:

> [...]
    > było dużo pracy. Czyli muszę udać się do kadrowej i przedstawić co i
    > jak? Jest jakiś przepis w kodeksie pracy? Bo tak bez żadnej podstawy

    Nigdzie sie udawac nie musisz. Sami musza o tym pamietac. Jak ci nie wyplaca
    to dopiero idz prostowac sprawe.
    Tak, te sprawy reguluje KP.

  • 5. Data: 2008-01-25 17:09:56
    Od: Rafe <r...@s...de>

    darnok napisał(a):
    > Nigdzie sie udawac nie musisz. Sami musza o tym pamietac. Jak ci nie
    > wyplaca to dopiero idz prostowac sprawe.
    > Tak, te sprawy reguluje KP.

    To jeszcze ostatnie pytanie ;) Ile czasu mam czekać? Wypłatę za styczeń
    mam już na koncie bo dzisiaj był zrobiony przelew, ale bez żadnych
    dodatków (odpraw :P) itp ;)