PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena pewnego projektu

  • 11. Data: 2005-09-29 20:04:18
    Temat: Re: Wycena pewnego projektu
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dhgnjm$21b$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ktore
    > zespolem
    > jesli
    >>
    > Ważne jak konsultant -sprzedawca przedstawi taki produkt.
    > Może być napisany za 300 zł lecz potem fimowany przez firme z
    > doświadczeniem
    > i sprzedany po dołożeniu "kilku zer"/

    Rozmawiajmy o realiach, a nie hipotetycznych przypadkach. Duze firmy
    stawiaja na jakosc i solidnosc.Tych cech napewno nie ma program pisany przez
    amatora za 300zl. I wcale nie o to chodzi ze student. Sa studenci ktorzy
    pisza naprawde dobre aplikacje, ale ich wynagrodzenie zaczyna sie od 3 tys.
    a nie 300zl.

  • 12. Data: 2005-09-29 21:19:44
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 29 Sep 2005 22:04:18 +0200, na pl.praca.dyskusje, Marcin napisał(a):

    > Rozmawiajmy o realiach, a nie hipotetycznych przypadkach. Duze firmy
    > stawiaja na jakosc i solidnosc.Tych cech napewno nie ma program pisany przez
    > amatora za 300zl.

    To niech mnie ktos powie ile kosztowal wspanialy program "Platnik" i
    dlaczego wszystkie znane mi sekretarki maja z nim jakies problemy...

    Ale abstrahujac juz od studentow, bo zakladam ze to nie oni go pisali, jak
    mozna w ogole robic system zabezpien w taki sposob, ze co miesiac trzeba
    wymyslac nowe haslo, ktore jedna sekretarka sobie zapomniala, a jego
    wyciagniecie zajelo mi jakie cztery minuty. Czy to jest jakosc i solidnosc,
    to ja nie wiem, w kwestii bezpieczenstwa to raczej przerost formy nad
    trescia ;P

    Ale to juz taki OT jest. Chcialem tylko zauwazyc, ze czy student, czy nie
    student, niezazelnie czy to bedzie FranekSoft czy Prokom to baziew zrobic
    nietrudno.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl