PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wirtualny Śląsk - wirtualna praca

  • 11. Data: 2007-03-02 08:15:37
    Temat: Re: Wirtualny Śląsk - wirtualna praca
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Taaaa.. Chyba od granicy Katowic do granicy Krakowa (bo raczej nie z
    > Bytomia
    > do centrum Krakowa).

    Podałem czas MOJEGO dojazdu do pracy. Z centrum Bytomia do Krakowa na ul
    Wadowicką / Zakopiańską. Nie przejeżdzam przez centrum Krakowa w ogóle.
    Trasa:
    Bytom
    Średnicówka (DTŚ)
    Katowice-Załęże
    Autostrada
    Obwodnica północna Krakowa
    Osiedle Ruczaj
    Wadowicka

    Czas 1:10 - 1:30 h.
    Prędkości na DTŚ i A4 max 120 (chwilowe), przeciętnie 100-110
    Dystans - prawie równe 100 km.
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2007-03-02 13:42:00
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wadowicka
    >
    > Czas 1:10 - 1:30 h.
    > Prędkości na DTŚ i A4 max 120 (chwilowe), przeciętnie 100-110

    Na prawde uwazasz, ze "informatyk" z polrocznym doswiadczeniem w pehape
    znajdzie robote, przy ktorej bedzie go stac na codzinne dojazdy platna
    autostrada?

    sz.

  • 13. Data: 2007-03-02 17:37:43
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Na prawde uwazasz, ze "informatyk" z polrocznym doswiadczeniem w pehape
    > znajdzie robote, przy ktorej bedzie go stac na codzinne dojazdy platna
    > autostrada?

    nie wiem, zależy do czego przekona pracodawcę a w Krakowie jest bardzo
    poważne zapotrzebowanie na programistów wszelkiej maści.
    opcji jest kilka:
    zgranie się i dojazdy wspólne z kimś
    wynajęcie pokoju w Krakowie
    wynajęcie mieszkania samemu / z kimś
    wszystko można rozważyć, ważne by widzieć możliwości a nie tylko
    ograniczenia.
    --
    Jackare