PracaGrupypl.praca.dyskusje › programiści

  • 1. Data: 2007-02-27 07:50:51
    Temat: programiści
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Witam,

    co się ostatnio dzieje z rynkiem, widzę bardzo mało ogłoszeń o pracę w tej
    dziedzinie, a ogłoszenia haerów się powtarzają? Jakieś pół roku temu było
    tych ofert mnóstwo, a teraz?

  • 2. Data: 2007-02-27 08:13:20
    Temat: Re: programiści
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Herakles" <h...@b...pl> wrote in message
    > co się ostatnio dzieje z rynkiem, widzę bardzo mało ogłoszeń o pracę w tej
    > dziedzinie, a ogłoszenia haerów się powtarzają? Jakieś pół roku temu było
    > tych ofert mnóstwo, a teraz?

    Widać jest akurat tylu twórców stron w PHP i .NET ile potrzeba. :->
    Żartuję.

    Rzeczywiście, mało ogłoszeń. Chyba HR się skupiły na bezpośrednim docieraniu
    do pracowników.

    Stach

  • 3. Data: 2007-02-27 08:31:49
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Herakles napisał(a):
> [...]
    > dziedzinie, a ogłoszenia haerów się powtarzają? Jakieś pół roku temu było

    Ja ostanio szukalem pracy jako programista Java EE (pare lat
    doswiadczenia) we Wrocku. Dostalem 3 oferty pracy 2.5kzl, 3kzl i 3.5kzl
    netto, umowa o prace. Ofert jest sporo ale placa wlasnie tyle.

  • 4. Data: 2007-02-27 09:16:13
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Marek wrote:

    > Ja ostanio szukalem pracy jako programista Java EE (pare lat
    > doswiadczenia) we Wrocku. Dostalem 3 oferty pracy 2.5kzl, 3kzl i 3.5kzl
    > netto, umowa o prace. Ofert jest sporo ale placa wlasnie tyle.
    3.5k to nie jest tak mało na start w nowej firmie, jak jesteś dobry to po
    paru miesiącach do roku, możesz windować zarobki. Tak to jest ze zmianą
    pracy, że często jak pracujesz gdzieś i wywindowałeś sobie zarobki, to nowa
    praca się nie opłaca.

  • 5. Data: 2007-02-27 09:23:49
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

> [...]
    > pracy, że często jak pracujesz gdzieś i wywindowałeś sobie zarobki, to nowa

    Z moich doświadczeń pracy w firmie wynika, że nie ma czegoś takiego jak "windowanie"
    zarobków.
    Co sobie wywalczysz, to masz, i zwykle to jest to, co wywalczysz sobie na początku.
    Znam firmy, które wykorzystyją każdą okazję, żeby obciąć pracownikowi:
    - a to koszty zatrudnienia wzrosły
    - a to przechodzimy na system prowizyjny
    - a to " w tym miesiącu firma nie ma pieniędzy i rezygnujemy z prowizji, żeby się
    firma utrzymała"
    - a to zmieniamy system prowizyjny
    - a to rezygnujemy z systemu prowizyjnego...
    Jedyną metodą podwyższenia wypłaty jest złożenie wymówienia.

    Serdeczne pozdrowienia
    Marcin

  • 6. Data: 2007-02-27 10:00:50
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Marcin P. wrote:

> [...]
    > - a to rezygnujemy z systemu prowizyjnego...
    > Jedyną metodą podwyższenia wypłaty jest złożenie wymówienia.

    moja rada: zmień firmę.

  • 7. Data: 2007-02-27 12:32:59
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    > moja rada: zmień firmę.

    Dobra rada.
    Opuściłem firmę zmieniłem 4 m-ce temu, choć mnie, starego lojalnego pracownika,
    te problemy jakoś omijały; może ze 2 razy musiałem się nieźle naargumentować, żeby
    warunki pracy mi się nie zmieniły na gorsze, czy żeby lojalki nie podpisywać...
    ale w niektórych regionach problem dotyczy większości firm, a tam gdzie tak nie jest,

    to płącą 650 - 1000 zł (!) ... i... coraz mniej ludzi pracuje, a kto się nauczy już
    komputer
    włączać i kreskę w fotoszopie machnać lub phpbb uruchamiać, zmienia klimat... :)

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 8. Data: 2007-02-27 15:21:45
    Od: a...@w...pl

    On 27 Lut, 08:50, Herakles <h...@b...pl> wrote:
> [...]
    > dziedzinie, a ogłoszenia haerów się powtarzają? Jakieś pół roku temu było

    hej

  • 9. Data: 2007-03-04 09:28:37
    Od: "Sebastian Ciesielski" <s...@p...fm>

[...]

    to prawda, prawie jak mój przypadek,
    w dodatku zapewniano mnie o kolejce chętnych na moje miejsce,

    1) raczył się mylić, zgłosiło się 3, z czego przyjęto 2,

    2) faktycznie - podwyżkę proponowano po złożeniu wymówienia

    pozdrawiam

    S.

  • 10. Data: 2007-03-05 08:54:02
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>