PracaGrupypl.praca.dyskusjeWięc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?Więc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?
    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Więc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?
    Date: Mon, 26 Jan 2009 17:36:35 +0100

    Proszę mnie nie kierować do archiwów, bo tam za dużo informacji na ten
    temat nie ma .

    Chciałabym zasięgnąć informacji od kogoś kto już pracował/ pracuje w tej
    firmie na temat : jakie są relacje pracownik - przełożony, jakie realne
    osiągalne wynagrodzenie, itd.

    Pomińmy kwestię "wyścigu szczurów", decydując sie na taką pracę wiem jak
    ona wygląda ( uczestniczyłam już w czymś takim, to mnie nie odstrasza , a
    wręcz przeciwnie).

    Firma dostawała przez kilka lat nagrody dla najlepszego pracodawcy, ale
    jak jest faktycznie? Rotacja pracowników jest duża, więc jaki powód?Nie
    każdy się w tym sprawdza?

    Jutro będę na ostatnim etapie rekrutacji. Rozmowa z dyrektorem tuż przed
    szkoleniem. Chciałabym wiedziec czy warto zaczynać z nimi współpracę czy
    szykać czegoś innego. W moim wieku mam już spore doświadczenie zawodowe
    więc niektóe kwestie moga mi przeszkadzać.
    Jedyne co mi w tej firmie odpowieda to normowany czas pracy i wolne
    weekendy.
    Wiem , wiem, co mi niektorzy napiszą, że "albo rybka, albo akwarium":).

    pozdrawiam, Nazgulka