PracaGrupypl.praca.dyskusjeWięc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?Więc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?
  • Data: 2009-01-26 16:36:35
    Temat: Więc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę mnie nie kierować do archiwów, bo tam za dużo informacji na ten
    temat nie ma .

    Chciałabym zasięgnąć informacji od kogoś kto już pracował/ pracuje w tej
    firmie na temat : jakie są relacje pracownik - przełożony, jakie realne
    osiągalne wynagrodzenie, itd.

    Pomińmy kwestię "wyścigu szczurów", decydując sie na taką pracę wiem jak
    ona wygląda ( uczestniczyłam już w czymś takim, to mnie nie odstrasza , a
    wręcz przeciwnie).

    Firma dostawała przez kilka lat nagrody dla najlepszego pracodawcy, ale
    jak jest faktycznie? Rotacja pracowników jest duża, więc jaki powód?Nie
    każdy się w tym sprawdza?

    Jutro będę na ostatnim etapie rekrutacji. Rozmowa z dyrektorem tuż przed
    szkoleniem. Chciałabym wiedziec czy warto zaczynać z nimi współpracę czy
    szykać czegoś innego. W moim wieku mam już spore doświadczenie zawodowe
    więc niektóe kwestie moga mi przeszkadzać.
    Jedyne co mi w tej firmie odpowieda to normowany czas pracy i wolne
    weekendy.
    Wiem , wiem, co mi niektorzy napiszą, że "albo rybka, albo akwarium":).

    pozdrawiam, Nazgulka