PracaGrupypl.praca.dyskusjeWięc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?Re: Więc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?
  • Data: 2009-01-26 17:48:25
    Temat: Re: Więc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.uodknbim0xs4p6@gateway-laptop.echostar.pl nazgul
    <x...@w...pl> pisze:

    > Po co te zgryżliwości?
    Nie lubię uczestników szczurzych wyścigów.
    Robią wiele złego.

    > Nie o takie informacje mi chodziło.
    Nie zawsze ma się to czego się chce.

    > Nie masz nic do powiedzenia na ten temat, to nie pisz bez sensu.
    Ja będę decydował co, gdzie, i jak napiszę.
    Ocena tego mi wisi.

    > Jak padnie temat Twego aktualnego fachu to się wypowiesz.
    Wypowiem się kiedy zechcę i o czym zechcę.
    Na razie naucz się nie zadawać pytania w temacie, o czym cię pouczyłem.

    > Chętnie poczytamy.
    Mówisz o sobie w liczbie mnogiej???

    --
    Jotte