PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa i okolice - projekty sieci, dobór sprzętu, dokumentacja

  • 1. Data: 2003-01-16 12:15:40
    Temat: Warszawa i okolice - projekty sieci, dobór sprzętu, dokumentacja
    Od: RadekC <r...@c...pl>

    Witam!
    Poszukuję pracy, stałej lub zlecenie jak w temacie.

    Mam 38 lat. Przez ostatnie sześć lat świadczyłem samodzielnie usługi
    wsparcia technicznego dla działu handlowego dużej firmy zajmującej się
    integracją struktur informatycznych.
    Do moich obowiązków należały miedzy innymi:
    - analiza potrzeb klienta,
    - projektowanie rozwiązań technicznych dla LAN i WAN w oparciu o
    uzgodnione założenia,
    - tworzenie części merytorycznej ofert handlowych (opis rozwiązania,
    specyfikacje techniczne, harmonogramy),
    - projektowanie i instalacja systemów okablowania strukturalnego
    (MolexPN i inne),
    - instalacja i uruchomienia urządzeń (Cisco, 3Com, Allied Telesyn, inne)
    - wykonywanie dokumentacji projektowych, wykonawczych i powykonawczych,
    - nadzór wykonawczy i logistyczny nad wdrażanymi projektami (uzgodnienia
    techniczne, zamówienia, koordynacja dostaw),
    - bieżąca obsługa klienta (rozbudowy, modyfikacje, określanie możliwych
    kierunków rozbudowy systemów.

    Znam rynek producentów i dystrybutorów sprzętu sieciowego
    (elementy okablowania, urządzenia sieciowe dla LAN, WLAN i WAN)i
    telekomunikacyjnego.
    Sprawnie posługuję się oprogramowaniem pakietu MS Office (Word, Excel,
    Visio). Radzę sobie również z AutoCAD 2000LT.
    Certyfikaty: Cisco (CCNA), 3Com (CSA), MolexPN, Krone Link.

    Mam stałe łącze do sieci Internet. Jestem mobilny (samochód, telefon) i
    do dyspozycji praktycznie od zaraz.
    Jeszcze jedno. Z uwagi na sytuacje rodzinną (drugie dziecko) jestem
    również zainteresowany innymi propozycjami (np. instalatorstwo,
    konserwacje, sprzedaż).

    Kontakt i więcej szczegółów
    tel. 501 427 557
    e-mail: r...@c...pl