PracaGrupypl.praca.szukana › webmaster/grafik/programista/administrator/Warszawa/szukam/etat

  • 1. Data: 2003-01-16 11:53:11
    Temat: webmaster/grafik/programista/administrator/Warszawa/szukam/etat
    Od: "Wojtek" <w...@u...pl>

    Szukam Pracy jako webmaster/grafik ewentualnie
    administrator/helpdesk/serwisant w Warszawie lub okolice (pół lub pełny
    etat).
    Jestem dyspozycyjny i dobrze zorganizowany. Wiek 21 lat. Mam doświadczenie
    zawodowe.
    Uczę się zaocznie (sob i niedz.) w centrum kształcenia ustawicznego.
    Wcześniej pracowałem na stanowiskach administrator/help desk firmie
    spedycyjnej oraz webmaster/grafik w studiu grafiki reklamowej.
    Obecnie pracuję na zlecenia ale szukam pracy na etat jako webmaster/grafik
    (webdeveloper) lub administrator/helpdesk/serwisant.

    Znam bardzo dobrze i stosuję:
    HTML i DHTML
    CSS
    JS
    PHP + bazy danych MySQL oraz PgSQL (częściej stosuję MySQL)
    Flash w dowolnej wersji (3,4,5,MX) oraz Action Script.

    Grafikę dla www i druku tworzę głównie w Photoshopie (wersja bez znaczenia).
    Jeśli chodzi o wektory to wolę Fireworksa zamiast Corela.
    Obecnie zgłębiam tajniki 3d studio max. Z grafiką 3d miałem bardziej do
    czynienia przy używaniu Bryce oraz Posera.

    Moim hobby jest malarstwo, w wolnych chwilach maluję, ulubiona technika -
    pastela sucha.
    Poza tym lubię wszelkiego rodzaju "grzebactwo komputerowe" :) naprawy,
    składanie, ulepszanie :).

    Firmom zainteresowanym chętnie prześlę moje cv oraz linki do wykonanych
    prac.
[...]

    Moim hobby jest sztuka, w wolnych chwilach maluję, ulubiona technika -

    Kontakt:
    w...@u...pl lub 503-624-758