PracaGrupypl.praca.szukana › programista c (tuz po studiach)

  • 1. Data: 2003-01-16 11:13:51
    Temat: programista c (tuz po studiach)
    Od: t...@p...onet.pl

    Szukam pracy (etat albo zlecenie) jako programista.
    Najlepiej Warszawa albo Bydgoszcz. Lat 25. Mam licencjat
    z fizyki teoretycznej. (Na UMK Torun) Znam doskonale c i lubie je,
    umiem swietnie (tj. z latwoscia, szybko i z dbaloscia o to aby program
    byl dobry, szybki) programowac w c (fragment programu, ktory
    pisze ostatnio aby dac dowod swoich umiejetnosci w programowaniu
    http://strony.wp.pl/wp/fir5/fir.htm) Jestem dobry z
    matematyki i tych spraw, algorytmow, myslenia.
    Za wade mozna uznac moje male doswiadczenie, jesli rozumiec je
    jako znajomosc tych wszystkich jezykow programowania i bibliotek
    oraz pewna niechec ku nim, no ale OK moge sie nauczyc wybranego
    i w nim pisac. Znam jako tako c++, znam asembler na PC
    (plus to co na uczelni fortran, pascal, metody numeryczne)
    Jestem tez w tarapatach finansowych. Znam dosyc dobrze angielski.