PracaGrupypl.praca.szukana[Warszawa] administracja/webmastering

  • 1. Data: 2002-06-04 21:10:10
    Temat: [Warszawa] administracja/webmastering
    Od: m...@m...eu.org (Adam Gołębiowski)

    Młody, zdolny, stale pogłębiający swoją wiedzę uczeń liceum (profil
    matematyczno-informatyczny), podejmię pracę (najlepiej zdalnie) z zakresu
    administracji serwerami internetowymi opartymi na systemach *BSD lub Linux.
    Posiadam doświadczenie z zakresu administracji usług poczty, www, dns, ftp,
    samba, dhcp, bazy danych. Trzymam rękę na pulsie w kwestii bezpieczeństwa i
    staram się, aby serwery znajdujące się pod moją opieką były należycie
    zabezpieczone.

    Znam też język PHP, i chętnie podejmę współpracę z grafikiem w celu
    tworzenia stron WWW (opartych właśnie o język PHP oraz komunikację z bazami
    danych).

    Nie mam wygórowanych wymagań finansowych, więc wydaje mi się, że szybko
    dojdę w tej kwesti do porozumienia z ewentualnym pracodawcą.

    Kontakt:
    A...@h...pl

    --
    http://www.mysza.eu.org/