PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy jako projektant/programista

  • 1. Data: 2002-06-04 21:31:34
    Temat: Szukam pracy jako projektant/programista
    Od: "Mariusz Misiek" <x...@f...w.pl>

    Witam,

    Jestem absolwentem studiów dziennych, inżynierskich Wydziału Informatyki i
    Zarządzania
    Politechniki Wrocławskiej o specjalności Inżynieria Oprogramowania.
    Od października 2001 kontynuuję edukację na uzupełniających studiach
    magisterskich
    (zaocznych) na Politechnice Wrocławskiej (Inżynieria Oprogramowania).
    Interesuje mnie praca na pełny etat na terenie Wrocławia lub Warszawy.
    Jestem dostępny od zaraz.

    Moje doświadczenie zawodowe jest następujące:

    * listopad 2001 - maj 2002
    Programista Java (aplikacje internetowe) dla FINGO sp. z o.o. we Wrocławiu
    (umowa o pracę na pełny etat)

    * lipiec 2001 - październik 2001
    Tłumaczenie książki FrontPage 2002 Step by Step dla wydawnictwa RM z
    Warszawy
    (umowa o dzieło)

    Posiadam następujące doświadczenie:

    * Programowanie (Java - klient (Swing) oraz serwer (J2EE, Turbine/Velocity),
    C++, HTML/CSS, XML, JS, ASP/VBScript, inne),
    * Wytwarzanie oprogramowania (analiza i projektowanie obiektowe/modelowanie
    UML, projektowanie
    strukturalne/DFD)
    * Bazy danych (SQL, Oracle, MS SQL Server, MySQL, projektowanie relacyjnych
    baz danych/ERD)
    * Systemy operacyjne (Windows NT/2000 - administracja, Linux - podstawy
    administracji)

    Dodatkowe umiejętności:

    * Języki obce (Angielski - bardzo dobrze, Niemiecki - mocne podstawy)
    * Prawo jazdy (kategoria B)

    Jestem zainteresowany pracą na stanowisku programisty lub projektanta.

    CV, list motywacyjny oraz lista projektów realizowanych podczas w pracy
    zawodowej i studiów są dostępne na życzenie.

    Z góry dziękuję za okazane zainteresowanie.
    ---
    Best Regards. Mariusz Misiek
    e-mail: x...@f...w.pl
    x...@p...onet.pl