PracaGrupypl.praca.szukanaNawet do 50% TANIEJ !!! Serwisy www, Prezentacje multimedialne, projekty graficzne...

  • 1. Data: 2002-06-04 19:23:39
    Temat: Nawet do 50% TANIEJ !!! Serwisy www, Prezentacje multimedialne, projekty graficzne...
    Od: Marcin Zolkiewski <m...@f...com.pl>

    Na gor?ce dni
    firma fDi
    Przygotowa 1/2 a ofert´ promocyjn?:
    Zamawiaj?c us 1/2 ug´ i Podpisuj?c do koŸca Czerwca umow´ na jej wykonan
    ie mog?
    PaŸstwo lub PaŸstwa firma otrzymaç nawet do 50% rabatu!!!
    TAKA OKAZJA NIE TRAFIA SI? CODZIENNIE!!!

    US¸UGI OBJ?TE PROMOCJ?:
    - projekt i wykonanie serwisu WWW
    - projekt i wykonanie prezentacji multimedialnej
    - projekt i przygotowanie do produkcji materia 1/2 ów reklamowych (foldery,
    ulotki, wizytówki itp.)

    --
    z wyrazami szacunku
    Marcin šó 1/2 kiewski

    mobile: 0-501-382-146
    tel: (22) 8181470
    e-mail: m...@f...com.pl
    http://www.fdi.com.pl

    ========
    Posted with Hogwasher. Mac first, Mac only:
    http://www.asar.com/cgi-bin/product.pl?58/hogwasher.
    html
    ==========

  • 2. Data: 2002-06-04 19:48:47
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    Marcin Zolkiewski raczyl napisac:

    > Na gor?ce dni
    > firma fDi
    > Przygotowa?a ofert´ promocyjn?:
    > Zamawiaj?c us?ug´ i Podpisuj?c do koŸca Czerwca umow´ na jej wykonan
    > ie mog?
    > PaŸstwo lub PaŸstwa firma otrzymaç nawet do 50% rabatu!!!
    > TAKA OKAZJA NIE TRAFIA SI? CODZIENNIE!!!
    >
    > US¸UGI OBJ?TE PROMOCJ?:
    > - projekt i wykonanie serwisu WWW
    > - projekt i wykonanie prezentacji multimedialnej
    > - projekt i przygotowanie do produkcji materia?ów reklamowych (foldery,
    > ulotki, wizytówki itp.)

    No, nie rozbawiles mnie. Projektujesz serwisy www, a nie potrafisz napisac
    listu.
    Pamietaj *iso-8859-2*

    --
    Tyrmand

  • 3. Data: 2002-06-04 21:14:46
    Od: Marcin šó˝kiewski <m...@f...com.pl>

    in article adj574$ed3$...@s...icm.edu.pl, Tyrmand at b...@k...net.pl
    wrote on 04-06-2002 21:48:

    > Marcin Zolkiewski raczyl napisac:

    > No, nie rozbawiles mnie. Projektujesz serwisy www, a nie potrafisz napisac
    > listu.
    > Pamietaj *iso-8859-2*

    spoko
    to tylko nowy program do newsów na maca nie umie po polsku...

    zapweniam i› moje serwisy wy?wietlaj? polskie znaczki i na macu i na PC...

    a jak by? by 1/2 bardziej obeznany w platformach innych ni› PC to by? tego
    newsa nie dawa 1/2 ...

  • 4. Data: 2002-06-04 23:30:25
    Od: "Vladbal" <d...@w...pl>

    Uzytkownik "Marcin só˝kiewski" <m...@f...com.pl> napisal w wiadomosci
    > in article adj574$ed3$...@s...icm.edu.pl, Tyrmand at b...@k...net.pl

    > spoko
    > to tylko nowy program do newsów na maca nie umie po polsku...
    >
    > zapweniam i> moje serwisy wyĘwietlajŕ polskie znaczki i na macu i na PC...
    >
    > a jak byĘ by˝ bardziej obeznany w platformach innych ni> PC to byĘ tego
    > newsa nie dawa˝...
    Po co sie klocisz? Gostek ma racje. Pisz plain text po polskawemu na niewsy
    i tyle..
    Vladbal