PracaGrupypl.praca.dyskusje › WKU - rocznik 1974 - przeniesieniony do rezerwy

  • 11. Data: 2002-02-16 02:49:33
    Temat: Re: WKU - rocznik 1974 - przeniesieniony do rezerwy
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Suchora" <s...@n...hu> napisał w wiadomości
    news:3c6dc0da@news.vogel.pl...
    > Ratujcie dobrzy ludzie...
    >
    > Wlasnie sie dowiedzialem, ze istnieje duze prawdopodobienstwo, iz dostane
    > prace. I... tak na prawde to nie wiem co jest mi potrzebne.
    [ciach]

    prawde mówiąc, to pracodawca powinien Ci wszystko powiedzieć. Możesz na
    pewno przygotować się na:

    - miej pod ręką wszystkie nipy, pesele, serie, fanaberie
    - miej pod ręką Twój dyplom.
    - otrzymasz podanie o wydanie zaświadczenia o niekaralności. To podanie
    powinno mieć 50złotowy znaczek skarbowy (opłaca to pracodawca).
    - dostaniesz skierowania na badania
    - weź numer rachunku bankowego

    pozdrawiam i życzę bezstresowego pierwszego dnia w pracy.
    wm.
    mam swój kont: www.izzybank.pl ;-)