PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie a PIT

  • 1. Data: 2007-04-11 20:33:19
    Temat: Umowa zlecenie a PIT
    Od: "Savage" <s...@o...pl>

    Witam,

    Mam podpisaną umowę zlecenie (jakoś grudzień 2006).
    Wynagrodzenie dostałem w marcu 2007.
    Mnie się wydawało, że ważny jest termin podpisania umowy do rozliczenia z
    US.
    Firma z którą mam umowę twierdzi, że moment wypłaty.
    Gdzie leży prawda??
    Nie chciałbym być później wzywany do do US, że nie rozliczyłem się z całości
    wynagordzenia.

    pozdr Savage

  • 2. Data: 2007-04-11 20:50:23
    Temat: Re: Umowa zlecenie a PIT
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Savage nabazgrolił na ekranie:
> [...]
    > US.
    > Firma z którą mam umowę twierdzi, że moment wypłaty.

    Moment wypłaty.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)