eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa-zlecenie RachunekUmowa-zlecenie Rachunek
  • Data: 2003-01-15 09:50:18
    Temat: Umowa-zlecenie Rachunek
    Od: "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pracuje w jednej firmie na caly etat. W innej nawiazalem umowe-zlecenie i
    teraz nasuwa sie pytanie: wg. umowy ja mam wystawiac rachunek. W umowie jest
    kwota xxx zl brutto, wpisuje ja do rachunku, pisze za jaki okres (rozliczanie
    miesieczne) z tytulu czego np. umowa z dnia:.... Wiem ze zleceniodawca
    powinien odprowadzac (chyba) jakies oplaty do ZUS i US. Jak powinien wygladac
    rachunek z mojej strony (przyklad) i w jaki sposob powieniem sie rozliczac z
    US i ZUS? Czy tylko PIT roczny wystarczy?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1