eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa-zlecenie RachunekRe: Umowa-zlecenie Rachunek
  • Data: 2003-01-17 15:07:25
    Temat: Re: Umowa-zlecenie Rachunek
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b03asq$885$1@news.gazeta.pl...
    > Pracuje w jednej firmie na caly etat. W innej nawiazalem umowe-zlecenie i
    > teraz nasuwa sie pytanie: wg. umowy ja mam wystawiac rachunek. W umowie
    jest
    > kwota xxx zl brutto, wpisuje ja do rachunku, pisze za jaki okres
    (rozliczanie
    > miesieczne) z tytulu czego np. umowa z dnia:.... Wiem ze zleceniodawca
    > powinien odprowadzac (chyba) jakies oplaty do ZUS i US. Jak powinien
    wygladac
    > rachunek z mojej strony (przyklad) i w jaki sposob powieniem sie rozliczac
    z
    > US i ZUS? Czy tylko PIT roczny wystarczy?

    w zasadzie to zleceniodawca wystawia za Ciebie rachunek, odprowadza podatek,
    itp.
    a nastepnie on Ci daje pit-8b (o ile dobrze pamietam).
    jednak gdyby zadal od Ciebie takowego rachunku - na pewno znajdziesz na
    sieci :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1