eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenieUmowa zlecenie
  • Data: 2007-10-24 11:54:40
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "Ewelina Krówka" <e...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam pytanie : jakie konsekwencje grozą pracodawcy, który zatrudnia studentkę
    na umowę zlecenie do obsługi sekretariatu. Pracuje w pełnym wymiarze godzin
    , podpisuje liste obecnosci, nie biore urlopu, a w dodatku taki uklad nie
    przekłada się na lepszą formę finansową. Po roku pracy w tejże formie ,
    upomniwszy się o podwyżke, która wynikala z podwyższenia czesnych za studia-
    uzyskalam odp negatywna. Ewentualnie moze byc taka mozliwosc ale po nowym
    roku. Czy w takich warunkach nie nawiązał się automatycznie stosunek pracy??
    I czy pracodawca ma prawo dosadnie mi powiedzieć ze bedziemy dalej
    wspolpracowac ale tylko i wylacznie w formie umowy zlecenia?? Jakie
    argumenty moge wykorzystac zeby dopiąc swego..?? Bardzo prosze o konkretne
    orady i z gory dziekuje;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1