PracaGrupypl.praca.szukanaToruń/ Student / Praca tymczasowa

  • 1. Data: 2004-07-14 13:01:53
    Temat: Toruń/ Student / Praca tymczasowa
    Od: "Radek Z." <g...@w...pl>

    Jestem studentem Politechniki Koszalińskiej Wydziału Mechanicznego
    (kierunek Mechanika i Budowa Maszyna), specjalizacja Inżynierskie
    Zastosowania Komputerów. Szukam pracy na okres wakacji (do końca września).
    Język ang. mam opanowany w stopniu średnim, posiadam bardzo dobrą znajomość
    komputera (systemy operacyjne z rodziny Windows, pakiet Office, podstawowa
    znajomość systemu operacyjnego Linux, podstawowa znajomość inżynierskiego
    programu AutoCAD, szybkie pisanie na klawiaturze). Podejmę się każdej pracy
    związanej ze specjalizacją moich studiów, ale również przyjmę każda ofertę
    z Torunia lub okolic (bez akwizycji).

    kontakt:
    Radosław Zajączkowski
    z...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-07-15 13:30:58
    Temat: Re: Toruń/ Student / Praca tymczasowa
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > związanej ze specjalizacją moich studiów, ale również przyjmę każda ofertę

    PRZEPRASZAM ZA NARUSZENIE TWOJEJ PRYWATNOŚCI

    Pamiętasz sprzedaż sieciową? Dużo osób zetknęło się z tym sposobem handlowania.
    Niektórzy zarobili dużo pieniędzy.Co było najtrudniejsze? Zdobycie klienta.
    Teraz w dobie internetu siedząc w domu zdobywać klienta jest dużo, dużo
    łatwiej.

    CZY CHCESZ ZAROBIĆ DODATKOWE PIENIĄDZE NIE WYCHODZĄC Z DOMU?

    POMYŚL O NAJWIĘKSZEJ DYNAMICE ROZWOJU NA POCZĄTKU DZIAŁANIA W KOLEJNYCH
    KRAJACH ! ! !
    SĄ TACY KTÓRZY TO WYKORZYSTAJĄ

    DLACZEGO NIE TY

    jesteś zainteresowana/y ? napisz prześlę załącznik

    Magda