PracaGrupypl.praca.szukana------------------------- DROGO ale SOLIDNIE --------------------------- Prezentacje Multimedialne ---------- Serwisy WWW

  • 1. Data: 2004-07-14 13:12:19
    Temat: ------------------------- DROGO ale SOLIDNIE --------------------------- Prezentacje Multimedialne ---------- Serwisy WWW
    Od: "Michal Zmich" <z...@o...pl>

    Witam!

    Prowadzę własną działalność gospodarczą, której podstawą działalności jest
    wykonywanie PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH i SERWISÓW WWW.

    Prace, które zostały zrealizowane pod moim własnym szyldem znajdą Państwo pod
    adresem: http://www.m2-wm.com

    WYKONUJĘ:
    - prezentacje multimedialne
    - aplikacje e-learningowe
    - multimedialne programy narzędziowe
    - interaktywne katalogi produktów
    - internetowe plany miast (Flash)
    - serwisy internetowe Flash
    - serwisy www wykonane w html z elementami js i php
    - sklepy internetowe
    - gry i zabawy dla dzieci (Flash i Director)
    - logotypy
    - systemy identyfikacji wizualnej firmy
    - prace na potrzeby poligrafii (teczki reklamowe, wizytówki, ulotki i inne).

    Posiadam LEGALNE oprogramowanie, niezbędne do wykonywania tego typu prac
    * Macromedia Director 8.5
    * Macromedia Studio MX
    * Corel 9
    * Sound Forge

    Bardzo chętnie podejmę współpracę zdalną na zasadzie podwykonawcy.

    Dysponuję własnym biurem, telefonem (stacjonarny i komórkowy) oraz stałym
    dostępem do internetu.

    Michał Żmich
    e-mail: z...@o...pl

  • 2. Data: 2004-07-15 06:00:16
    Od: "Grzegorz Bylica" <b...@o...pl>

    Legalne oprogramowanie!
    - 30 dniowa wersja z czasopisma
    solidnie!
    - ale bez przykladow!
    nie wiem o co chodzi z tym biurem!
    - ale je trzeba utrzymywac
    Drogo
    - czyli malo wydajnie
    No i brakuje 3d

    Maly przyklad strony i PYTANIE ILE
    http://www.derbauer.de za cos podobnego

  • 3. Data: 2004-07-15 06:25:31
    Od: "Michal Zmich" <z...@o...pl>

    Jeżeli mnie nie znasz, ani nigdy na oczy nie widziałeś to nie wyjeżdżaj mi
    tutaj z 30-dniówkami! Sam zapłaciłem za wszystkie licencje i jakaś łajza nie
    będzie mnie obrażać.

    Przykłady - adres do mojego portfolio jest (www.m2-wm.com) i jeżeli nie
    potrafiłeś znaleźć mojch prac na tak prostej w nawigacji stronie, to również
    nie świadczy najlepiej o twojej inteligentcji.

    A biuro też mam i jak nie wiesz o co chodzi to lepiej siedź cicho. Ale mogę ci
    wytłumaczyć: firma istnieje 2 lata, nie jest to firma-krzak, która się
    zwinie,lub nie dotrzyma terminów.

    Drogo nie zawsze znaczy wydajnie - ja swoją pracę szanuję, a jeżeli ktoś chce
    robić wypasione serwisy za 100 PLN droga wolna. Tylko tacy, którzy korzystają z
    usług takiej osoby niech się nie dziwią jak coś nie wyjdzie tak jak chcieli.

    3D jeżeli będzie potrzebne to również się znajdzie.

    Co do ceny - nie stać cię!