PracaGrupypl.praca.szukanaToruń/ Student / Praca tymczasowaToruń/ Student / Praca tymczasowa
    From: "Radek Z." <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Toruń/ Student / Praca tymczasowa
    Date: Wed, 14 Jul 2004 15:01:53 +0200

    Jestem studentem Politechniki Koszalińskiej Wydziału Mechanicznego
    (kierunek Mechanika i Budowa Maszyna), specjalizacja Inżynierskie
    Zastosowania Komputerów. Szukam pracy na okres wakacji (do końca września).
    Język ang. mam opanowany w stopniu średnim, posiadam bardzo dobrą znajomość
    komputera (systemy operacyjne z rodziny Windows, pakiet Office, podstawowa
    znajomość systemu operacyjnego Linux, podstawowa znajomość inżynierskiego
    programu AutoCAD, szybkie pisanie na klawiaturze). Podejmę się każdej pracy
    związanej ze specjalizacją moich studiów, ale również przyjmę każda ofertę
    z Torunia lub okolic (bez akwizycji).

    kontakt:
    Radosław Zajączkowski
    z...@p...onet.pl