PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy analityczne - rekrutacja

  • 1. Data: 2002-05-24 11:17:53
    Temat: Testy analityczne - rekrutacja
    Od: <g...@b...pl>

    Witam Grupowiczów

    Mam pytanko. gdzie znajdę testy analityczne takie jakie przeprowadza Procter
    lub Andersen?
    Niedługo się wybieram na rozwiązanie czegoś takiego i chciałbym jak
    najlepiej się przygotować.

    Może ktoś ma jakieś doświadczenia związane z przechodzeniem
    takiej rekrutacji, mógłby mi pomóc i udzielić paru wskazówek

    Wiem że trochę informacji jest na www.pracuj.pl i www.pg.pl ale może gdzieś
    jeszcze.

    Pozdrawiam
    George

  • 2. Data: 2002-05-24 14:58:36
    Temat: Re: Testy analityczne - rekrutacja
    Od: "Magik" <m...@p...onet.pl>

    Witam ,

    Bylem na tescie w P&G jakiś czas temu , generalnie testy wygladaja bardzo
    podobnie do tych jakie znajdziesz na ich stronie
    Sam test jest podzielony na kilka osobnych grup na ktore skladaja sie m.in.
    analiza tekstu czyli masz jakis tekst i wybierasz sposród
    podanych odpowiedzi o co w tekscie autor mial na mysli , drugą grupą są
    zadania z analizy wykresów masz podane wykresy sprzedazy
    firmy X i musisz np powiedziec przez ile lat sprzedaz byla powyzej sredniej
    , kolejna grupa sa zadania "z trescia" w ktorych stosujesz proste wzory
    matematyczne - uwaga treśc jest dluga i nie ma sensu sie za bardzo wczytywać
    Trudność tego testu polega na tym ze masz bardzo malo czasu na rozwiazanie
    zadań , a niestety nie bedziesz wiedzial ile musisz zrobic - tajne ,ani
    ile zrobiłes dobrze - tajne ,dowiesz sie tylko czy zaliczyleś
    Ze mną pisało 13 osob zaliczyły 2 ( wtym ja:) Po zaliczonym tescie masz
    pierwszą rozmowe z osobą prowadzącą testy , niestety tej fazy nie
    przeszedłem
    Uwaga W P&G jesli nie zaliczysz testu to nie mozesz go pisac powtornie ani
    ubiegac sie o prace w P&G w przyszłości :) ale o tym dowiesz sie przed
    testem

    Mirek

  • 3. Data: 2002-05-24 19:47:27
    Od: Maciek <j...@p...onet.pl>

    Magik jescze jedno pytanko???????/ na czym polegala ta rozmowa z osoba
    prowadzaca testy?????// jakie pytania

    z gory dziekuje
    Maciek

  • 4. Data: 2002-05-28 08:35:25
    Od: "Magik" <m...@p...onet.pl>

    Rozmowa dotyczyła moich dotychczasowych doswiadczeń zawodowych , pytania
    jakie pamiętam dotyczyły moich doswiadczeń w kierowaniu zespołem ludzi ,
    było pytanie np co bym zmienił w sposobie zarządzania mojej ostatniej pracy
    , dlaczego ubiegam sie o prace własnie tam itp