PracaGrupypl.praca.dyskusje › KALKULATOR WYNAGRODZEŃ za darmo!!!

  • 1. Data: 2002-05-24 09:31:04
    Temat: KALKULATOR WYNAGRODZEŃ za darmo!!!
    Od: "Pedro" <n...@f...pl>

    Roczny Kalkulator Płac 1.0 jest nowa wersja. (napisz do mnie)
    hasło: pedronazar

    (wszystkie wersja są za darmo, warunkiem jest jednak wysłanie tego programu
    innym użytkownikom tylko i wyłącznie za darmo - nie trzeba dziękować tylko
    wysyłać i się bawić)

    Pozostaje z szacunkiem
    Piotr Nazarewicz

  • 2. Data: 2002-05-24 17:20:14
    Temat: Re: KALKULATOR WYNAGRODZEŃ za darmo!!!
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Pedro" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    programu
    > innym użytkownikom tylko i wyłącznie za darmo - nie trzeba dziękować tylko

    zrodla do kompilacji czy trojan w execu?

    --
    l...@s...pl
    "Każda kobieta zrobi z ciebie milionera - pod warunkiem ze jestes

  • 3. Data: 2002-05-27 07:08:17
    Od: "Pedro" <n...@f...pl>

    Arkusz w Excelu za darmo, jak nie wieżysz to sprawdz.
    W arkuszu jest mój numer telefonu, możesz zadzwonić i sie przekonać że nie
    jest to żadem spam, wirus czy co innego. Jeżeli mieszkasz w Warszawie, to
    możemy się spotkać i Ci wyjaśnię jak kożystać z tego programuu. I wszystko
    za darmo.

    CZY JUŻ NIC NIE MOŻNA ZROBIĆ ZA DARMO W TYM KRAJU!!!

    PN